Gå til innhold

Diare

Gjest begynner å bli lei

Anbefalte innlegg

Gjest begynner å bli lei

(Jeg beklager at det ikke er avsnitt i dette innlegget, men nå gir jeg opp etter å ha prøvd tre ganger å legge det inn) Jeg har nå begynt på min tredje uke med diare. Jeg løper ikke på do hele dagen, men kanskje fem ganger i løpet av dagen (med pauser mellom). Gjerne to-tre ganger rett etter hverandre på kort (et kvarter - en halv time) tid (altså ganger fem). Det kommer relativt brått, er en stikkende smerte foran, og jeg kjenner det vil ut bak. Spesielt ille om morgenen. Jeg våkner tidlig med smerter og må bare løpe på do. Når jeg er der fosser det ut en del, men jeg kjenner det er mer igjen som gjerne vil ut men som ikke kommer ut. I løpet av en halvtimes tid er det ofte kommet ut såpass at jeg kan roe ned til neste gang det begynner. (Alt dette er kanskje typisk diare, men jeg har jo ellers aldri diare, så jeg vet ikke) Jeg hadde avsluttet min andre Dalacinkur på kort tid (fire dagers opprom mellom kurene) omlag en uke før diareen begynte. Mistenkte at det hadde skylden og tenke det ville gå over raskt. Men det varte en uke. Uka etter fikk jeg mensen, og under mensperioder har jeg ofte hatt løs mage, så jeg tenkte det kanskje kunne være det som gjorde at det fortsatte. Nå er mensen over, jeg har igjen begynt på p-pillen (etter de sju dagers opphold) men jeg har fortsatt like ille diare. Jeg husker nå ike helt når diareen begynte, men det var et sted mellom 15 og 17 mars. Skal jeg bare fortsette å se det an? Det begynner å bli veldig slitsomt å gå slik. Kan jeg ta idoform eller lignende? Er det noe jeg kan gjøre? Bør jeg oppsøke lege? Jeg kan jo tilføye at første Dalacinkur ble tatt da jeg var svært betent rundt en rotfylt tann. Det hadde spredd seg ned til lymfekjertlene og hele kjeven. Andre kur ble påbegynt da tannen var trukket (de fikk ikke ut hele roten). Jeg hadde fortsatt "byller" utenpå tannkjøttet da de fjernet tannen, men har ikke hatt det etterpå (De forvant i operasjonen). Venter på time til kirurg for å fjerne resten av røttene. Er skeptisk til eventuell ny Dalacinkur etter det dersom det er den som har forårsaket diareen. Jeg har tidligere gått på en Dalacinkur etter fjerning av visdomstann. Merket da ingen diare. Er allergisk mot Penicilin, Abboticin og Ery-Max (Penicillin gav meg pusteproblemer og jeg ble helt blå i ansiktet, Abboticin og Ery-Max fører til oppkast)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302872-diare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...