Gå til innhold

kvalme og trøtthet

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet mor 27

hei.i noen dager nå har jeg vært ganske kvalm,jeg kaster ikke opp,men føler meg helt ekkel og kjempe trøtt..er veldig redd da jeg har ei lita jente på 3 mnd jeg må ta meg av.kan dette være kreft eller noe annet alvorlig?er redd jeg skal være dødssyk .at det skal være noe alvorlig galt m meg:(håper på svar,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302890-kvalme-og-tr%C3%B8tthet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sahoda

Jeg hadde tatt en sjekk av stoffskiftet - som kjent kan dette bli forbigående påvirket under svangerskap og i tiden etter. Jeg ville også sjekket B-12 og jern (ferritin og blodprosent). Får du nok søvn?

Jeg ville tatt en tur til legen og rett og slett få tatt noen blodprøver jeg da. Det er sikkert ikke noe alvorlig fatt, men sikkert noe som kan gjøres så du får det bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...