Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Cookiemonster

Man vil vel helst ikke møte lukten av gammelt kjønn om man skal kose seg litt...Så ja, jeg er nok litt fjollete ;0)

Hvordan definerer du "gammelt kjønn"? Hvis du mener at et kjønn som er vasket om morgenen er et "gammelt" på ettermiddagen, så tror jeg du er litt begrepsforvirret. Da får du finne på et ord som passer bedre. Eller rett og slett si det som det er: Du liker ikke lukten/smaken av kjønn, og foretrekker det derfor helt nyvasket og tilnærmet lukt-/smakfritt. En ærlig sak det, men det blir for dumt om du skal bruke slike fjoellete uttrykk som du nettopp gjorde.

Fortsetter under...

Gjest mora2

Hvordan definerer du "gammelt kjønn"? Hvis du mener at et kjønn som er vasket om morgenen er et "gammelt" på ettermiddagen, så tror jeg du er litt begrepsforvirret. Da får du finne på et ord som passer bedre. Eller rett og slett si det som det er: Du liker ikke lukten/smaken av kjønn, og foretrekker det derfor helt nyvasket og tilnærmet lukt-/smakfritt. En ærlig sak det, men det blir for dumt om du skal bruke slike fjoellete uttrykk som du nettopp gjorde.

Voldsomt så alvorlig du tar dette.... ;0)

Jeg er fjollete og du er ikke. Sånn er det vel bare da.

• 1 måned senere...
Cookiemonster

Voldsomt så alvorlig du tar dette.... ;0)

Jeg er fjollete og du er ikke. Sånn er det vel bare da.

Alvorlig? Diskusjonen dreier seg jo om konkrete ting, og det er jo det jeg forsøker å kommentere. Du liker ikke smaken av kjønn - det er mye mer riktig/ærlig å si, enn at du liker smaken av nyvasket kjønn, som smaker så godt som ingenting. Verre er det jo ikke - det er mange som ikke liker pikk/fittesmak.

Gjest mora2

Alvorlig? Diskusjonen dreier seg jo om konkrete ting, og det er jo det jeg forsøker å kommentere. Du liker ikke smaken av kjønn - det er mye mer riktig/ærlig å si, enn at du liker smaken av nyvasket kjønn, som smaker så godt som ingenting. Verre er det jo ikke - det er mange som ikke liker pikk/fittesmak.

Oi, dette var en gammel tråd ;0)

Jeg liker smaken av kjønn, men ikke av "gammelt", kjønn ;0)

Godt folk er ulike da. :0)

• 5 uker senere...
Cookiemonster

Oi, dette var en gammel tråd ;0)

Jeg liker smaken av kjønn, men ikke av "gammelt", kjønn ;0)

Godt folk er ulike da. :0)

Poenget er at et nydusjet kjønn smaker minimalt. Det er jo ikke noe å diskutere, med mindre man har en usedvanlig bakterieflora. Og et kjønn bør være mer enn en halv dag før det lukter gammelt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...