Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bleeder

Hei. Jeg er ei jente på 25år, som for 3-4dager siden oppdaget at jeg hadde begynt å blø litt. Da hadde jeg hatt mensen for litt over 1uke siden. Jeg har alltid hatt uregelmessig mens, men aldri opplevd å blø igjen 1uke etterpå. Blodet er lyst og noen ganger litt brunt, litt slimaktig. Det er ikke så store mengder, virker kanskje mer som utflod med blod.... Ingen smerter. Jeg bruker ingen prevensjon.Fast partner i 2år. Hadde samleie 1 eller 2 ganger etter siste menstruasjon uten prevensjon. Har tatt en graviditetstest, den viste negativt. Kan det likevel være en tidlig graviditet? Hva kan årsaken til at jeg blør ellers være? Jeg har MS, og bruker Rebif 44, kan det ha noe med blødningen å gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302972-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Kan det være blødning på eggløsningstidspunktet? Det er ikke uvanlig. Noen kan også ha litt blødning fra livmorhalsen, hvis det er rikelig med kjertler på den. Jeg har ingen erfaring med Rebif44, men finner det usannsynlig at det skal ha noen betydning. Hvis blødningsuregelmessigheten fortsetter, bør du få en undersøkelse.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302972-bl%C3%B8dning/#findComment-2457691
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...