Gjest blond_jente Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei jeg ble kjent med en over et natt dating sted. Vi chattet mye, fikk interesse for hverandre. Var åpene med verandre mailet nakenbilde. Nå på Lørdag datet vi. Foreldrene mine var ikke hjemme så han ble med meg hjem. Enden på visa var at han overnattet og vi hadde sex. Ingen av oss var forbrett på at det skulle gå så fort. Da det kom til at vi skulle ha samleie sa han at han ikke hadde kondom. Jeg sa det var okey fordi jeg gikk på p piller. Det var sant 3 dager før jeg vi datet begynte jeg p piller det var midt i mensturasjonsperioden, jeg kjøpte også samtidig på apoteket en angrepille. Etter at vi hadde hatt sex tok jeg den med en gang. Men jeg lurer på siden jeg hadde tatt p piller 3 dager til riktig tid er jeg likevel beskyttet etter 7 dager etter første p pille, selv om jeg tok en norlevo angrepille. Eller må jeg vente nye 7 dager etter angrepillen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303006-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-p-pille-etter-norlevo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.