Gå til innhold

er det ingen medesiner jeg kan bruke?

Anbefalte innlegg

Gjest lei og oppgitt

jeg er en dame på 40 år som har en del plager.fik nakkesleng for 15 år siden ogsliter da med vondt i hode ,svimmelhet,besvimelse,vondt i nakke skulder,vondt i armen og mister føligheten i den til tider.har vært til skikkelig utredning for det .har også fått diagnosen pstd og depresjon.ble behandlet med elektrosjokk 12stk.ble opperert for gallesten i 1999. for 6 mnd siden fikk jeg magesår som jeg sliter med ennå.skal ta ultralyd av magen om 2uker.sliter også med en del panikk angst som har blitt verre den siste tiden. byttet fast lege for 10mnd siden og føler jeg får liten hjelp .bruker for tiden lyrica 4 om dagen uten at de hjelper så mye ville derfor bytte de men fikk ikke lov av legen.spurte om det var noe jeg kunne få for hodeverken men fikk beskjed om at det ikke var noe jeg kunne bruke.fikk heller ikke noe som kan hjelpe meg når angsten er på sitt verste. jeg kan ikke bruke noe som går på galleveien eller magesåret. av tidligere medesiner jeg har brukt kan jeg nevne.. zoloft,zipramil,remeron,buspar,sarotex,valergan,paralgin forte,voltaren,ibux600,nobligan, nå bruker jeg fast lyrica og imovane.trenger virkelig noe som kan hjelpe meg og holde ut med hodeverken.eller er det sånn at det ikke er noe som kan hjelpe? blir veldig usosila for orker lite pga det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303191-er-det-ingen-medesiner-jeg-kan-bruke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...