Gå til innhold

onanering-hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Nitra

hei. jeg har et spørsmål om onanering..

typen min er ofte borte på jobb i 7-14 dager

før han kommer hjem. og i de dagene stopper jo

ikke lysten min opp. så jeg onanerer..

han gjør ikke det, for han mener helt og holdent

at sånnt skal man ikke gjøre når man har en partner..

han blir faktisk veldig grinete når han kommer hjem og spør

om jeg har gjort det-og jeg svarer ja..

men i det siste har jeg begynt å sagt at "det svarer jeg ikke på"

eller noe lignende.. jeg orker ikke at han blir sånn. men det gjør han

som regel grinete det å..

han mener jeg gjør det fordi "det er noe galt". at han gjør noe

galt seksuellt..! jeg blir helt frustrert, han er joh ikke hjemme

på 7-14 dager, skal jeg liksom bare gå å være kåt helt til han

kommer hjem..??

har prøvd å sagt at han ikke gjør noe galt, men at jeg faktisk er

kåt når han er borte også.. men "det er ikke han", sier han.

"han klarer faktisk å holde seg til han kommer hjem til kjæresten,

for sånnt er ment sammen men partneren."

det verste er at jeg faktisk tenker på det om jeg blir kåt,

når han er borte.. lurer på om jeg kan gjøre det eller ikke..

får dårlig samvittighet etter at jeg har gjort det..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303223-onanering-hva-syns-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 140
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

29

• mrxx

25

• AneM1365380603

6

• Mary Poppins

5

OMG. Jeg onanerer så mye jeg lyster når jeg ikke er sammen med kjæresten min og han har heldigvis ikke noe problem med det! Og jeg håper da inderlig at min kjære også tar seg en kjappings om han er lysten og jeg ikke er tilstede!

Jeg har aldri skjønt det der med å bli sjalu og sur over at partneren onanerer, særlig når det skjer i perioder der de to ikke er sammen.

OMG. Jeg onanerer så mye jeg lyster når jeg ikke er sammen med kjæresten min og han har heldigvis ikke noe problem med det! Og jeg håper da inderlig at min kjære også tar seg en kjappings om han er lysten og jeg ikke er tilstede!

Jeg har aldri skjønt det der med å bli sjalu og sur over at partneren onanerer, særlig når det skjer i perioder der de to ikke er sammen.

Dummeste jeg har hørt... Tviler på om han kan gå 14 dager uten å trekke hud. Runk og fingr så mye dere orker, det er bare sunt!

Jeg må le av kjæresten din.

For det første så juger han så det renner av han, han onanerer garantert når han er bortreist.

For det andre tror jeg at dette er ren sjalusi, fordi han føler at han ikke strekker til og at han ikke liker at du tenker på sex når han ikke er der, for tenk om du kom til å tenke på noen andre enn han.....

Han der er ikke helt god.

Lykke til videre med onaneringen din:-)

Annonse

Gjest Nitra

Jeg må le av kjæresten din.

For det første så juger han så det renner av han, han onanerer garantert når han er bortreist.

For det andre tror jeg at dette er ren sjalusi, fordi han føler at han ikke strekker til og at han ikke liker at du tenker på sex når han ikke er der, for tenk om du kom til å tenke på noen andre enn han.....

Han der er ikke helt god.

Lykke til videre med onaneringen din:-)

heh.. ja, men jeg tror faktisk ikke han gjør det.. f

or han er sprengkåt når han kommer hjem, og holder ikke ut lenge da,

for å si det sånn.

Gjest Kayia

Huff. Det er slettes ikke bra at han gir deg dårlig samvittighet for å onanere. Onaner så mye du vil, og når han spør neste gang syns jeg du bare skal svare ja med hevet hode, og si at det er dumt at han han tror det har med han å gjøre. 99% sjanse for at han gjør det samme forresten. :)

for å si det sånn.

Neste gang han spør så får du smile søtt og si:"Ja, jeg har gjort det mange ganger, for når jeg tenker på deg og den deilige pikken din så mååå jeg bare!" ;o)

for å si det sånn.

Men hvem er ikke sprenkåt etter 14 dager uten, selv om han tømmer den flere ganger i perioden? Det er jo bare å vente et par dager det, så er han klar som et egg igjen:-)

Du er jo sprenkåt du også skjønner selv om du har kost deg flere ganger i perioden:-)

Annonse

På meg høres han noe eiesyk og kontrollerende ut.

Dette er noe en partner absolutt ikke trenger og ha kontroll over. Noe annet blir det jo selvsagt om onani blir en erstatning for ekte sex, men det er jo laang fra tilfelle her.

Med tanke på alt jeg har lært om meg selv gjennom onani, hadde det vært ris til gubbens egen rumpe om han hadde nektet meg det.

Kjør på, sier nå jeg.

Gjest påsanna

Hvorfor må du alltid snakke så grisete? Hva med ungene dine?!

Hvorfor må du alltid være så "kjøttkake" i hue at du må kommentere alle hennes kommentarer med og trekke barna hennes inn? Barna hennes sitter da sannsynligvis ikke på dol og leser innlegg. Neppe vet de at deres mor kaller seg Lillemus her inne heller - så hun er jo i så måte anonym. Les programblad eller finn på noe annet unyttig!

Gjest fast leser her

Hvorfor må du alltid være så "kjøttkake" i hue at du må kommentere alle hennes kommentarer med og trekke barna hennes inn? Barna hennes sitter da sannsynligvis ikke på dol og leser innlegg. Neppe vet de at deres mor kaller seg Lillemus her inne heller - så hun er jo i så måte anonym. Les programblad eller finn på noe annet unyttig!

Jeg er ikke så begeitret for alle Jølsens påfunn og innlegg her, men i tilbakemeldingene til Lillemus er jeg helt enig.

Jeg vet hva barna hennes heter, hvor hun bor, hva hun jobber med, og mye mer, og det gjør nok mange som har vært her en stund. Før eller senere kan dette komme barna hennes for øret, og da har de mye lesestoff her å boltre seg i som nok er i drøyeste laget for et barn å vite om sin mor. Visse seksuelle preferanser, for eksempel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...