Gå til innhold

onanering-hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Du kan jo forklare det slik:

Jeg får lyster når jeg er alene også, og at jeg onanerer ødelegger ikke for lystene når du kommer hjem igjen - tvert imot. Gled deg heller over at jeg har et sunt seksuelt selvbilde, enn at jeg skal skamme meg over min egen kropp.

Og hvis ikke det nytter, dra inn denne:

Det er vel bedre at jeg gir meg hen til meg selv når lystene melder seg, enn at jeg skal søke tilfredsstillelse hos andre?

:P

Fortsetter under...

• Svar 140
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

29

• mrxx

25

• AneM1365380603

6

• Mary Poppins

5

Hva er grunnen til at du skal være så mye flinkere til dette enn andre foreldre??

Forresten så fritar det deg ikke for oppførselen din likevel. Det blir jo ikke noe likere av den grunn at barna dine ikke leser her.

er du sikker på at han er forelder i det hele tatt?

Annonse

Gjest jommen

Kan dere ikke bruke energien deres og engasjere dere litt for og hjelpe barn som virkelig lider? I stedet bruker man energien på og henge seg opp i muligheten for at vedkommendes barn/mann kan lese noe vedkommende har skrevet her inne.

Det er kjekt med engasjement - men bruk det der dt gjør nytte for seg - ellers er det relativt bortkastet. Det finnes nok av tilfeller hvor man kan hjelpe til for og bedre hverdagen for barn som utsettes for langt værre ting enn det som denne moren her kanskje risikerer at barnet/barna sine kan lese.

hvorfor tror du at å engasjere seg her utelukker å engasjere seg andre steder? Uansett bedre med noe enn ingenting. jeg synes det er trist at man er så slumsete med veldig private opplysninger på internett, så lenge barn faktisk kan lese det. Innlegg fra DOL havner faktisk også i trykte medier fra Hjemmet Mortensen Forlag.

Gjest jommen

Voksne er for snare til å avskrive barnas ansvar for seg selv.

Dersom jeg oppdaget noe slikt, ville jeg absolutt ikke lett meg gjennom resten av postene til foreldrene mine - nettopp fordi jeg hadde følt det var ubehagelig. Barna skal være relativt "store" for å snappe opp både brukernavn og webadressen til doktoronline, og dersom de så plutselig ser vis info om foreldrene sine i en relativt "stor" alder, vil de fleste velge å se bort.

Dersom de velger noe annet, er det visselig deres eget ansvar - og å kritisere foreldre for å bruke et nick over tid, fordi barna vil ta skade av informasjonen, er hårreisende.

hvor gamle skal barna være da mener du, før det er deres egen skyld om de dumper oppi info om foreldrenes sexliv og hvordan mamma onanerer og hvor lang tid det tar før hun får orgasme og hvor mye hun spruter?

Gjest plingpling

hvorfor tror du at å engasjere seg her utelukker å engasjere seg andre steder? Uansett bedre med noe enn ingenting. jeg synes det er trist at man er så slumsete med veldig private opplysninger på internett, så lenge barn faktisk kan lese det. Innlegg fra DOL havner faktisk også i trykte medier fra Hjemmet Mortensen Forlag.

Tenk og bli trist av noe sånt - da må livet generelt være ganske blodfattig hehehehe. Men nok om det - og jeg er helt uenig i at litt engasjement er bedre enn ingenting - hvis det er slike ting som dette som engasjerer deg. Fei for egen dør - og la andre feie for sin!

Gjest jommen

Tenk og bli trist av noe sånt - da må livet generelt være ganske blodfattig hehehehe. Men nok om det - og jeg er helt uenig i at litt engasjement er bedre enn ingenting - hvis det er slike ting som dette som engasjerer deg. Fei for egen dør - og la andre feie for sin!

som om du aldri har brydd seg om hva andre gjør, og å ikke bry seg når det er barn involvert handler ikke om å feie for sin egen dør. hadde hun bare hatt ansvar for seg selv, hadde det vært noe annet. men vi kan gjerne være uenige, det spiller liten rolle for meg.

Gjest plingpling

som om du aldri har brydd seg om hva andre gjør, og å ikke bry seg når det er barn involvert handler ikke om å feie for sin egen dør. hadde hun bare hatt ansvar for seg selv, hadde det vært noe annet. men vi kan gjerne være uenige, det spiller liten rolle for meg.

Kjenner du denne personen i og med at du engasjerer deg så mye? Jeg hadde forstått ditt engasjement hvis det her handlet om forsømmelse/vanskjøtsel av barn o.l, men at du kan engasjere deg så mye i noe et barn/barna kanskje kanskje kanskje kan komme til og lese, det forstår jeg faktisk ingenting av.

Så vi er nok uenige om viktigheten av engasjementet ditt her ja :)

Men nok om det - have a wonderful evening!

Annonse

Gjest plingpling

Sønnen min (på 16 år) har vært innom, han kjenner mitt nick og kan lese alt eg har skrevet her inne om han vil.

Men, det gidder han ikkje!

Jeg har også en sønn på 16 - som stadig grafser tak i Mac'en min - men han har 0 interesse for DOL, selv om siden kanskje står oppe. Men som regel logger jeg av når han ber om og få låne PC'en og nicket mitt aner han ikke.

Nei, han skal på Facebook, Youtube, Msn og eventuelt spille fotballmanager :)

Jeg har også en sønn på 16 - som stadig grafser tak i Mac'en min - men han har 0 interesse for DOL, selv om siden kanskje står oppe. Men som regel logger jeg av når han ber om og få låne PC'en og nicket mitt aner han ikke.

Nei, han skal på Facebook, Youtube, Msn og eventuelt spille fotballmanager :)

Eg og logger av om han skal bruke samme pc, men han har eget nick her inne, tror han har brukt det 2-3 ganger bare.

Han (som din sønn) skal på facebook, youtube & msn, i tillegg til noe som kalles "Norwegian Mafia" (spill).

Gjest plingpling

Eg og logger av om han skal bruke samme pc, men han har eget nick her inne, tror han har brukt det 2-3 ganger bare.

Han (som din sønn) skal på facebook, youtube & msn, i tillegg til noe som kalles "Norwegian Mafia" (spill).

Ja de har nok litt andre interesser når de først får tilgang til PC'en enn det vi har :)

Det ser ut som om din og min begir seg i kast med akkurat det samme.

Min har overhodet ikke vist noen interesse av DOL.

Gjest jommen

Kjenner du denne personen i og med at du engasjerer deg så mye? Jeg hadde forstått ditt engasjement hvis det her handlet om forsømmelse/vanskjøtsel av barn o.l, men at du kan engasjere deg så mye i noe et barn/barna kanskje kanskje kanskje kan komme til og lese, det forstår jeg faktisk ingenting av.

Så vi er nok uenige om viktigheten av engasjementet ditt her ja :)

Men nok om det - have a wonderful evening!

det er faktisk dere andre som blåser opp enkeltes "engasjement", jeg har tidligere ikke sagt skrevet så mye om hva jeg tenker om temaet, men når Jølsen for en gangs skyld kommer med et utsagn jeg er enig i, vil jeg si det høyt. Krøss i taket.

Gjest plingpling

det er faktisk dere andre som blåser opp enkeltes "engasjement", jeg har tidligere ikke sagt skrevet så mye om hva jeg tenker om temaet, men når Jølsen for en gangs skyld kommer med et utsagn jeg er enig i, vil jeg si det høyt. Krøss i taket.

Vel, nå er ikke mitt engasjement så stort da - men du fortsetter selv etter at jeg har meldt meg ut hehe. Legger du kommentarer på mitt innspill i saken gang på gang - så blir det jo til at jeg svarer.

Forøvrig kan jeg jo si at du kanskje burde klare og si meningen din ellers også - ikke bare henge deg på fordi Jølsen kom med nok et surt oppstøt, som du tilfeldigvis var enig i denne gangen.

Nå begynner jeg å lure på om du er Jølsen, han har jo omtrent 50 nick her inne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...