Gå til innhold

onanering-hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Jeg utleverer i allefall ikke andre i familien min, slik som visse andre gjør. Kan jo faen meg vite nøyaktig hvor hun bor og.

Nå driver du og vrir på det vi diskuterte. Du hang deg opp i at det blir utlevert sexlyster og behov, men jeg synes det er flere ganger å verre måten du oppfører deg på nettet. Du eier ikke sosial iq og det er mye verre enn å mangle iq.

Fortsetter under...

• Svar 140
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

29

• mrxx

25

• AneM1365380603

6

• Mary Poppins

5

Trenger ikke å spørre om det, fordi det har blitt bekreftet på meldinger en gang, da ble du tatt med buksa nede. Du benektet det inntil webbern kom på banen. "ler meg i hjel".

Har jeg brukt mange nick i ettertid da? Vet ikke om du får det med deg, men i innlegg der folk signerer med mer enn ett nick, sier Webmaster fra om dette i tråden. Jeg har forøvrig kun signert med mitt eget nick siden den gang.

Jeg visste ikke at vi fortsatt diskuterte dette, men det er tydelig du trenger repetering.

Nå driver du og vrir på det vi diskuterte. Du hang deg opp i at det blir utlevert sexlyster og behov, men jeg synes det er flere ganger å verre måten du oppfører deg på nettet. Du eier ikke sosial iq og det er mye verre enn å mangle iq.

Takk, jeg tar begge deler. Hvis ber pent, skal jeg sende deg en god neve.

Sånt har du benektet før, inntil Webmaster opplyste forumet om at du løy, så du kan ikke forvente at noen tror deg når du påstår du ikke er en annen.

Det er nøyaktig det samme for meg. Jeg har ikke signert med annet enn mitt eget nick siden den gang. Hva folk her inne tror, er meg rivende likegyldig :-)

Har jeg brukt mange nick i ettertid da? Vet ikke om du får det med deg, men i innlegg der folk signerer med mer enn ett nick, sier Webmaster fra om dette i tråden. Jeg har forøvrig kun signert med mitt eget nick siden den gang.

Jeg visste ikke at vi fortsatt diskuterte dette, men det er tydelig du trenger repetering.

''innlegg der folk signerer med mer enn ett nick, sier Webmaster fra om dette i tråden''

Det at Webmaster ikke har sagt noe slikt i en tråd kan nok dessverre ikke tillegges negativ troverdighet. Det må snarere tas som et uttrykk at webmaster ikke bruker all sin tid på å sjekke enhver tråd med dette for øye - bare de trådene som "går over styr".

''innlegg der folk signerer med mer enn ett nick, sier Webmaster fra om dette i tråden''

Det at Webmaster ikke har sagt noe slikt i en tråd kan nok dessverre ikke tillegges negativ troverdighet. Det må snarere tas som et uttrykk at webmaster ikke bruker all sin tid på å sjekke enhver tråd med dette for øye - bare de trådene som "går over styr".

Sier du det?

Annonse

Hva du kan finne på er ikke så godt å si. du er ikke akkurat den man stoler mest på her inne.

Her vil jeg legge inn et spørsmål til deg. Hva om dine barn ser alt det kvalme du ofte spyr ut til folk her? Hva mener du om mobbing,trakkasering osv? Det er helt i orden at barna dine også gjør dette altså? Dette er noe dine barn kan oppdage vet du! Kanskje du skal se litt innover i deg selv når det gjelder hva barn kan oppdage. Det er kanskje slik at du ikke har barn, eller er det fri oppdragelse som er tingen.

Godt poeng.

Gjest jommen

Hvis du er så opptatt av barna leser her inne burde du heller henge deg opp i noen av Jølsen's innlegg. Det som blir sagt om sex her inne er barnemat i forhold.

Dette er feil fokus.

jeg er ikke Jølsen... som sagt, dette er vel første gang jeg er enig med henne. Derfor krøss i taket.

Gjest jommen

Vel, nå er ikke mitt engasjement så stort da - men du fortsetter selv etter at jeg har meldt meg ut hehe. Legger du kommentarer på mitt innspill i saken gang på gang - så blir det jo til at jeg svarer.

Forøvrig kan jeg jo si at du kanskje burde klare og si meningen din ellers også - ikke bare henge deg på fordi Jølsen kom med nok et surt oppstøt, som du tilfeldigvis var enig i denne gangen.

vel, jeg har ikke fått med meg at du har meldt deg ut, når du svarer meg så ser jeg det som naturlig at jeg også kan svare deg, dersom jeg har noe å si.

men jeg synes du burde få argumentene dine litt på plass her, først kritiserer du meg for meningen min, deretter skal du plutselig kritisere meg for ikke å si den oftere?

og nå har også engasjementet mitt gått fra å være altfor stort til å bli altfor lite, merkelig hvordan det skal vris og vendes på ting. Og at du er en bruker av hersketeknikker er tydelig, men dette vil du nok bare fnyse av. deg om det.

Annonse

hvor gamle skal barna være da mener du, før det er deres egen skyld om de dumper oppi info om foreldrenes sexliv og hvordan mamma onanerer og hvor lang tid det tar før hun får orgasme og hvor mye hun spruter?

Dette er en idiotisk diskusjon. Jeg føler ikke behov for å fortsette den med deg.

Gjest plingpling

vel, jeg har ikke fått med meg at du har meldt deg ut, når du svarer meg så ser jeg det som naturlig at jeg også kan svare deg, dersom jeg har noe å si.

men jeg synes du burde få argumentene dine litt på plass her, først kritiserer du meg for meningen min, deretter skal du plutselig kritisere meg for ikke å si den oftere?

og nå har også engasjementet mitt gått fra å være altfor stort til å bli altfor lite, merkelig hvordan det skal vris og vendes på ting. Og at du er en bruker av hersketeknikker er tydelig, men dette vil du nok bare fnyse av. deg om det.

Nei det gjelder og lese svarene man får og ikke kun være opptatt av og får frem sin egen mening. Det er lenge siden jeg sa nok om det :)

Det jeg har påpekt er engasjementet ditt i forhold til en person her som du mener utleverer seg for mye - og at kanskje barn/barna kan komme til og fine ut nicket og derigjennom ta en eller annen skade av og lese morens innlegg her inne. Jeg forstår bare ikke engasjementet ditt i akkurat det.

At du engasjerer deg er derimot vel og bra :) Men at du trenger andre for og gjøre det er jo synd :) At du kommer drassende med hersketeknikker - flirer jeg av - ikke fnyser. Jeg forstår at du gjerne vil argumentere, men har gått tom for argumenter.

Ha ha, det har jeg sett. Har sett mine egne svar på trykk der! :-)

Men akkurat privatlivet klarer jeg for det meste å holde utenom!

''Ha ha, det har jeg sett. Har sett mine egne svar på trykk der! :-)''

Jøss, har det stått på trykk? Ka var navnet på bladet?

Ps! Stod det "Jølsen" under der og? :-)

Gjest jommen

Nei det gjelder og lese svarene man får og ikke kun være opptatt av og får frem sin egen mening. Det er lenge siden jeg sa nok om det :)

Det jeg har påpekt er engasjementet ditt i forhold til en person her som du mener utleverer seg for mye - og at kanskje barn/barna kan komme til og fine ut nicket og derigjennom ta en eller annen skade av og lese morens innlegg her inne. Jeg forstår bare ikke engasjementet ditt i akkurat det.

At du engasjerer deg er derimot vel og bra :) Men at du trenger andre for og gjøre det er jo synd :) At du kommer drassende med hersketeknikker - flirer jeg av - ikke fnyser. Jeg forstår at du gjerne vil argumentere, men har gått tom for argumenter.

"At du kommer drassende med hersketeknikker - flirer jeg av - ikke fnyser. Jeg forstår at du gjerne vil argumentere, men har gått tom for argumenter."

Slik fliring er nettopp en hersketeknikk, og å påstå at andre er tom for argumenter likeså. Det eneste du oppnår er at jeg ikke tar deg for annet enn en kverulant, særlig siden du også endrer meninger underveis. Så Elextra, du får bare flire, også avslutter jeg her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...