Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt damebesøk i helgen. Jeg må si det er litt opphissende med svelging. Hva synes dere om det? Opphissende? Ekkelt?

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har til gode å møte en gutt som ikke synes det er opphissende.

Skrevet

Hvordan gikk showet da?

Mary Poppins
Skrevet

Ikke gjort det enda. Skulle vært gjort idag men jeg er syk :( Så det blir til uken eller neste helg :-)

Mary Poppins
Skrevet

Hvordan gikk showet da?

Ikke gjort det enda. Skulle vært gjort idag men jeg er syk :( Så det blir til uken eller neste helg :-)

Mary Poppins
Skrevet

Ups den skulle til vita

Skrevet

hehehehe måtte le litt når jeg så du hadde plassert dette svaret under trådstarter sitt :)

Skrevet

Huffda. God bedring:)

AneM1365380603
Skrevet

Der fikk jeg meg en god latter ;) Ser jo nå at innlegget skulle vært til en annen!

God bedring!

Mary Poppins
Skrevet

Der fikk jeg meg en god latter ;) Ser jo nå at innlegget skulle vært til en annen!

God bedring!

Hehe ja det var jo litt komisk.

Tusen takk :)

Mary Poppins
Skrevet

hehehehe måtte le litt når jeg så du hadde plassert dette svaret under trådstarter sitt :)

Hehe ;)

Gjest myril
Skrevet

Hehe ;)

Kan ikke si jeg synes det er så veldig opphissende at frua mi svelger,er fornøyd bare hun suger meg-,

Skrevet

''Ikke gjort det enda. Skulle vært gjort idag men jeg er syk :( Så det blir til uken eller neste helg :-)''

He. he...en skal høre myew (rart) før ørene detter av.

Da vil eg bare ønske deg ei god helg (eller god svelg)! *lol*

Mary Poppins
Skrevet

''Ikke gjort det enda. Skulle vært gjort idag men jeg er syk :( Så det blir til uken eller neste helg :-)''

Den skulle selvfølgelig ikke til trådstarter

Skrevet

Du lurer ikke oss.

Skrevet

Hahaha! :-)

Skrevet

Hvem står igjen da?

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg skulle ønske at jeg orket, siden så mange syns det er så digg. Man vil jo glede den man har sex med. Av en eller annen grunn klarer jeg ikke sperm. Mulig det er pga lukta. Det har blitt så ille at jeg lukker øynene om jeg kommer over en cum'scene. :-/

Kondom er en fin unnskyldning...

Skrevet

Svelger så og si hver gang jeg, om ikke han synes det er mer sexy å få sprute da... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...