Gå til innhold

Oppbevaring av kondomer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kayia

Er det så farlig om ungene finner kondomer, da?

Men et tips er i en hylle i klesskapet, bakerst (bak klærne). Det er der vi oppbevarer ting relatert til... voksenverdenen.

... og da tror dere unger som snoker ikke finner det? ;)

*Hilsen henne som hadde full kontroll over ALT som fantes på foreldrenes soverom da hun var tolv - inklusive pappas låste kommedeskuff (fant nøkkelen)* ;)

... og da tror dere unger som snoker ikke finner det? ;)

*Hilsen henne som hadde full kontroll over ALT som fantes på foreldrenes soverom da hun var tolv - inklusive pappas låste kommedeskuff (fant nøkkelen)* ;)

Frekt, lite barn du var da ;)

Jeg hadde aldri våget. Men nå er sønnen min bare to år gammel, så jeg betviler han går gjennom soverommet vårt systematisk enn så lenge ;)

Gjest Kayia

Frekt, lite barn du var da ;)

Jeg hadde aldri våget. Men nå er sønnen min bare to år gammel, så jeg betviler han går gjennom soverommet vårt systematisk enn så lenge ;)

Både frekk og over gjennomsnittet nyskjerrig! ;) Venninnen min og jeg tyvtittet i nattbordskuffen til nabofamilien vi pleide å sitte barnevakt for også vi, fordi de hadde så mange kinkie titler i bokhyllen som pirret vår nyskjerrighet. I voksen alder har jeg spurt andre venninner om de gjorde det samme, og jepp - de aller fleste gjorde det i den nyskjerrige, prepubertale perioden.

Men ingenting så ille at det ikke er godt for noe: Har lært at jeg gjemmer det jeg ikke ønsker poden (og kompisene eller barnevakten) skal se på jobben, ikke hjemme. :D

Annonse

Både frekk og over gjennomsnittet nyskjerrig! ;) Venninnen min og jeg tyvtittet i nattbordskuffen til nabofamilien vi pleide å sitte barnevakt for også vi, fordi de hadde så mange kinkie titler i bokhyllen som pirret vår nyskjerrighet. I voksen alder har jeg spurt andre venninner om de gjorde det samme, og jepp - de aller fleste gjorde det i den nyskjerrige, prepubertale perioden.

Men ingenting så ille at det ikke er godt for noe: Har lært at jeg gjemmer det jeg ikke ønsker poden (og kompisene eller barnevakten) skal se på jobben, ikke hjemme. :D

På jobben? *gulp*

Her går vi ut & inn av hverandres kontorer hele tiden for å hente saksmapper osv.

Gjest Kayia

På jobben? *gulp*

Her går vi ut & inn av hverandres kontorer hele tiden for å hente saksmapper osv.

Er ikke rare greiene altså, men noen brev og bilder og no dill, hehe.... Ingen dildo i skuffen altså, selv om jeg sitter på enekontor og i prinsippet kunne hatt hva som helst i skapene her. :D

Er ikke rare greiene altså, men noen brev og bilder og no dill, hehe.... Ingen dildo i skuffen altså, selv om jeg sitter på enekontor og i prinsippet kunne hatt hva som helst i skapene her. :D

;-) enekontor her også, men kollegene mine har rett til å åpne skuffer og skap på jakt etter saksmapper osv hvis jeg er bortreist, så.....

;-) enekontor her også, men kollegene mine har rett til å åpne skuffer og skap på jakt etter saksmapper osv hvis jeg er bortreist, så.....

Oi. Her låser vi oss i høyden inn for å legge noe på pulten til kollegaer - ingen lån av bøker eller noe uten å spørre direkte nei. Men jeg får følelsen av at det er mindre papir i sirkulasjon her på jobben min enn i din... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...