Gå til innhold

guttegal?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei. jeg vet ikke hvem jeg skal spørre så jeg prøver meg frem her. jeg er gift, har en sønn, og er i begynnelsen av 20 årene. ting skjedde ganske fort for å si det sånn. jeg vet jeg vil være med mannen livet ut og få flere barn. Men den siste tiden har vært ganske tøff, mye krangling og lite kos. Jeg var utro først en gang. Det gikk veldig innpå meg og slet mye i ettertid. det va da vi begynte å få det vanskelig. Nå har jeg fått kontakt med en annen og vi har god kjemi, vi har hatt sex 2 ganger. jeg tror han bare er ute etter en ting, selv om han sier han har følelser for meg. liker det ikke. og det synes jeg er rart at jeg føler slik. Når jeg er ute å fester vil jeg ha andre gutter, det er som om jeg glemmer livet mitt hjemme. jeg har kysset med flere gutter. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjør det, og får så vondt av det hele. at jeg har så lite selvrespekt og respekt for mannen min, det forstår jeg ikke. jeg vet jeg har et problem, men vet ikke hva jeg skal gjøre. hjelp?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303364-guttegal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kayia

Jeg er vanligvis ikke en veldig kategorisk person, men akkurat når det kommer til utroskap er jeg av den oppfatning at den andre part så og si alltid har rett på å informeres. Utroskap er et tillitsbrudd, og partneren din skal også få en mulighet til å velge om _han_ har lyst til å fortsette å leve og få flere barn med deg etter å ha blitt bedratt gjentatte ganger. Er han av den oppfatning at utroskap ikke kan tolereres, bør han få muligheten til å finne en partner som kan gi han et samliv uten.

Så mitt svar til deg er; snakk med samboeren din. Og skulle du selv trenge noen å snakke med for å få klarhet i hvorfor du bedrar mannen du sier du ønsker å leve resten av livet ditt med kan du jo ta kontakt med fastlegen din. H*n vil kunne avgjøre om du kanskje kunne ha godt av profesjonell hjelp.

Mvh,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303364-guttegal/#findComment-2459714
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vanligvis ikke en veldig kategorisk person, men akkurat når det kommer til utroskap er jeg av den oppfatning at den andre part så og si alltid har rett på å informeres. Utroskap er et tillitsbrudd, og partneren din skal også få en mulighet til å velge om _han_ har lyst til å fortsette å leve og få flere barn med deg etter å ha blitt bedratt gjentatte ganger. Er han av den oppfatning at utroskap ikke kan tolereres, bør han få muligheten til å finne en partner som kan gi han et samliv uten.

Så mitt svar til deg er; snakk med samboeren din. Og skulle du selv trenge noen å snakke med for å få klarhet i hvorfor du bedrar mannen du sier du ønsker å leve resten av livet ditt med kan du jo ta kontakt med fastlegen din. H*n vil kunne avgjøre om du kanskje kunne ha godt av profesjonell hjelp.

Mvh,

''Utroskap er et tillitsbrudd, og partneren din skal også få en mulighet til å velge om _han_ har lyst til å fortsette å leve og få flere barn med deg etter å ha blitt bedratt gjentatte ganger. Er han av den oppfatning at utroskap ikke kan tolereres, bør han få muligheten til å finne en partner som kan gi han et samliv uten.''

Signerer denne!

Til trådstarter: Det er virkelig bare en vei videre her: Ta deg sammen eller gå fra mannen din. Han fortjener bedre enn å bli lurt på denne måten!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303364-guttegal/#findComment-2459909
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...