Gjest Näckrosa Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Har vært innom og lest i en del tråder her.. Det er utrolig hvor mange som sliter rundt om kring! -Og at det er så mange "like" tilfeller... Så og si nesten identiske. Jeg må si jeg beundrer de som klarer å leve sammen et langt liv.. ! Som klarer å snakke sammen, hvor begge klarer å gi... Og der hvor det er samarbeid om å få ekteskapet til å gå. Det er oppsiktsvekkende at SSB melder om at 50 % av alle inngåtte ekteskap vil gå i oppløsning. Hva forteller dette egentlig? 0 Siter
Gjest Mjaut Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Enig med deg. Jeg synes også at det gikk mye på det samme her. Jeg sliter i forholdet med kommunikasjon selv. Vi har vært enig om å gå på samlivskurs for å hjelp men når vi krangla sist fikk jeg beskjed om at det kunne jeg bare glemme. HAN skal på samlivskurs med meg dermed basta! Det e barn i bildet å det er for enkelt å gi opp. Peggi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.