Gjest spretterten Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 En venninne betrodde meg nylig at hun pleier å onanere tar hun tar sol. Jeg ble litt paff, for det var nytt for meg. Er det flere som gjør det? Er det vanlig? 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg aner ikke om det er vanlig eller ikke, men jeg lurer litt på: Hvordan kommer man inn på det temaet? ;-) 0 Siter
Gjest spretterten Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg aner ikke om det er vanlig eller ikke, men jeg lurer litt på: Hvordan kommer man inn på det temaet? ;-) Vi er gode venninner og har veldig få hemmeligheter for hverandre, derfor kommer vi inn på slike temaer til stadighet :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hehe, jeg har i alle fall hørt om det før ja, fra jentene. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Ble plutselig hakket mer skeptisk til solarium... ) 0 Siter
Holmes Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg hadde tastesex med en jente en gang. I etterkant fortalte hun meg at hun hadde ligget i solarium under seansen:) 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg hadde tastesex med en jente en gang. I etterkant fortalte hun meg at hun hadde ligget i solarium under seansen:) Tastesex som i nettsex? Hadde hun laptopen med i solariumet da? 0 Siter
Holmes Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Tastesex som i nettsex? Hadde hun laptopen med i solariumet da? Tastesex=mobiltelefon 0 Siter
Bookworm Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Har aldri tenkt på det som et passende sted å onanere, men likevel ser jeg ikke helt problematikken:-) Spennende hvis man liker "offentlige steder-sex" og ikke bør det plage noen andre nevneverdig heller? Hvis dama ikke har sprut-orgasme, så svetter en jo vanligvis i solarium likevel, og siden jeg uansett ikke klarer så stole på at personen før meg har vasket senga, gjør jeg det bestandig selv før jeg legger meg... 0 Siter
Bookworm Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Tastesex som i nettsex? Hadde hun laptopen med i solariumet da? SMS, tenkte jeg...? 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Æsj.. Av og til så angrer jeg på at jeg leser her inne.. Jeg lever liksom så velsignet godt i min uvitenhet. 0 Siter
Gjest tar ikke sol Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Æsj, det er da ikke vask der? Det var da ekkelt synes jeg. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Nå skal jeg hvertfall spraye litt ekstra neste gang jeg tar sol... 0 Siter
Gjest K. T. Karlsen Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Helt vanlig, spør du meg. Tar ofte en ronk i solariumet.. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Jo,jeg har da onanert i solarium. Tror tilogmed at det er ganske vanlig. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Jo,jeg har da onanert i solarium. Tror tilogmed at det er ganske vanlig. 0 Siter
Gjest petra p Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Håper hun bruker forskjellige stillinger så hun blir brun de fleste steder;) Ellers må det bli fryktelig trangt og stor fare for å slå hodet:) *knis* 0 Siter
bustebeisa Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Når det gjelder plasser å onanere på, høres solarium ikke som et unormalt sted å gjøre det på.... Sier hun som har hatt sex der... 0 Siter
Bare en mann Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Ronke i solariumet!?! Er det et privat solarium må det vel bli opp til hver enkelt. Men er det derimot på et offentlig solarium er det noe jævla svineri....Ikke fan om jeg vil legge meg i et solarium der det rett før meg har ligget en fysak å ronket og sprutet...Æ-ææsjj! 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Ronke i solariumet!?! Er det et privat solarium må det vel bli opp til hver enkelt. Men er det derimot på et offentlig solarium er det noe jævla svineri....Ikke fan om jeg vil legge meg i et solarium der det rett før meg har ligget en fysak å ronket og sprutet...Æ-ææsjj! Hva om det hadde ligget en veldreid blondine der og onanert før deg og sølt kjønnssafter utover? Hadde det vært like ekkelt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.