Gå til innhold

Onanere i solarium?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• Holmes

3

• favn

3

• Bookworm

3

Mest aktive i denne tråden

Bare en mann

Hva om det hadde ligget en veldreid blondine der og onanert før deg og sølt kjønnssafter utover? Hadde det vært like ekkelt?

Kan man lukte at det er en veldreid blondine og ikke en gammel bestemor som har ligget der å tuklet med spetakkelfjæren!? Dessuten må damer være forsiktig å gå i solarium etter ejukterende menn..Tenk om det detter ned saus etter fyren på deg og du gnir det inn i det aller helligste og ting begynner å skje..He he. "Mamma, hvem er min far?" "Ø-øh ett solarium jenta mi...."

Annonse

Annonse

''Det verste med denne historien synes jeg er at hun ikke beskyttet øynene sine!''

Den var det skikkelig hønemor-takter over! ;-)

;-)

Nå er det ekstremt mange år siden jeg tok solarium - har for lengst fått noia av tanken på kreft og rynker, så det holder jeg meg unna.

Men dengang da var jeg superopptatt av å beskytte øynene i solarium, man må ta vare på det synet man har! :-)

*supernærsynt hilsen*

Gjest ViViola

;-)

Nå er det ekstremt mange år siden jeg tok solarium - har for lengst fått noia av tanken på kreft og rynker, så det holder jeg meg unna.

Men dengang da var jeg superopptatt av å beskytte øynene i solarium, man må ta vare på det synet man har! :-)

*supernærsynt hilsen*

Jeg må faktisk innrømme at det med brillene var det første som slo meg også - hvordan fikk hun til den tastinga med beskyttelsesbriller på, liksom?!

Ja-ja, trøster meg med at det er mange år siden mitt forrige solariumbesøk også. Sikkert derfor meg ikke tenker i de rette banene her. He-he.

Jeg har vel både onanert og hatt sex i et solarium, det siste uten at solen gikk (men det gikk heldigvis for oss *he he*) ;0)...

Husker også jeg fikk min første mentale orgasme da jeg lå under sola og fantaserte en gang. Så jeg har gode erfaringer der, kan du si.

Gjest Sakzi

Kan man lukte at det er en veldreid blondine og ikke en gammel bestemor som har ligget der å tuklet med spetakkelfjæren!? Dessuten må damer være forsiktig å gå i solarium etter ejukterende menn..Tenk om det detter ned saus etter fyren på deg og du gnir det inn i det aller helligste og ting begynner å skje..He he. "Mamma, hvem er min far?" "Ø-øh ett solarium jenta mi...."

Huff, huff. :S

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...