Gå til innhold

Onanere i solarium?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er glad for at jeg aldri tar solarium :-)

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• Holmes

3

• favn

3

• Bookworm

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest anonymimus onanimus
Skrevet

Ja, det har jeg faktisk gjordt mange ganger - jeg er jente.

Det lager jo ikke noe ekstra søl, og jeg er flink til å være stille - så det er ingen som merker noenting...

Deilig når det er så varmt og godt ;-)

Skrevet

Kjenner jeg er glad for at jeg aldri tar solarium :-)

Hehe, samme her. Etter å ha lest denne tråden kommer jeg til å se litt ekstra på de som kommer ut fra solariet her ved siden av. Har de eller har de ikke...?;)

Bare en mann
Skrevet

Hva om det hadde ligget en veldreid blondine der og onanert før deg og sølt kjønnssafter utover? Hadde det vært like ekkelt?

Kan man lukte at det er en veldreid blondine og ikke en gammel bestemor som har ligget der å tuklet med spetakkelfjæren!? Dessuten må damer være forsiktig å gå i solarium etter ejukterende menn..Tenk om det detter ned saus etter fyren på deg og du gnir det inn i det aller helligste og ting begynner å skje..He he. "Mamma, hvem er min far?" "Ø-øh ett solarium jenta mi...."

Gjest vissa va
Skrevet

Det er en grunn til at jeg alltid vasker over solariumet før jeg legger meg. :-)) og etter

Skrevet

Hehe, samme her. Etter å ha lest denne tråden kommer jeg til å se litt ekstra på de som kommer ut fra solariet her ved siden av. Har de eller har de ikke...?;)

;-) Ja, man tror kanskje de røde kinnene skyldes _varmen_;-)

Skrevet

Jeg hadde tastesex med en jente en gang. I etterkant fortalte hun meg at hun hadde ligget i solarium under seansen:)

Det verste med denne historien synes jeg er at hun ikke beskyttet øynene sine!

Skrevet

Jeg aner ikke om det er vanlig eller ikke, men jeg lurer litt på: Hvordan kommer man inn på det temaet?

;-)

LOL!!

tzatziki1365380058
Skrevet

LOL!!

mariaflyfly
Skrevet

Eller at hun fikk et markant skille på magen etter laptopen. *flirer*

Skrevet

Eller at hun fikk et markant skille på magen etter laptopen. *flirer*

Som sagt, hun brukte ikke laptop, men mobiltelefon. Den lagde antageligvis ikke så stort skille:):)

mariaflyfly
Skrevet

Æsj..

Av og til så angrer jeg på at jeg leser her inne.. Jeg lever liksom så velsignet godt i min uvitenhet.

Samme her... *urk*

Gjest Thea89
Skrevet

æsj.. *angrer meg for at jeg leste*

der mistet solariumene en kunde...

Gjest ViViola
Skrevet

''Det verste med denne historien synes jeg er at hun ikke beskyttet øynene sine!''

Den var det skikkelig hønemor-takter over! ;-)

Gjest ViViola
Skrevet

Vi er gode venninner og har veldig få hemmeligheter for hverandre, derfor kommer vi inn på slike temaer til stadighet :-)

He-he, jeg får opp noen veldig sære "samtaler" i hodet mitt nå.

;-)

Skrevet

Samme her... *urk*

Ditto.. *holde seg for øynene*

Skrevet

''Det verste med denne historien synes jeg er at hun ikke beskyttet øynene sine!''

Den var det skikkelig hønemor-takter over! ;-)

;-)

Nå er det ekstremt mange år siden jeg tok solarium - har for lengst fått noia av tanken på kreft og rynker, så det holder jeg meg unna.

Men dengang da var jeg superopptatt av å beskytte øynene i solarium, man må ta vare på det synet man har! :-)

*supernærsynt hilsen*

Gjest ViViola
Skrevet

;-)

Nå er det ekstremt mange år siden jeg tok solarium - har for lengst fått noia av tanken på kreft og rynker, så det holder jeg meg unna.

Men dengang da var jeg superopptatt av å beskytte øynene i solarium, man må ta vare på det synet man har! :-)

*supernærsynt hilsen*

Jeg må faktisk innrømme at det med brillene var det første som slo meg også - hvordan fikk hun til den tastinga med beskyttelsesbriller på, liksom?!

Ja-ja, trøster meg med at det er mange år siden mitt forrige solariumbesøk også. Sikkert derfor meg ikke tenker i de rette banene her. He-he.

Skrevet

Jeg har vel både onanert og hatt sex i et solarium, det siste uten at solen gikk (men det gikk heldigvis for oss *he he*) ;0)...

Husker også jeg fikk min første mentale orgasme da jeg lå under sola og fantaserte en gang. Så jeg har gode erfaringer der, kan du si.

Gjest Sakzi
Skrevet

Kan man lukte at det er en veldreid blondine og ikke en gammel bestemor som har ligget der å tuklet med spetakkelfjæren!? Dessuten må damer være forsiktig å gå i solarium etter ejukterende menn..Tenk om det detter ned saus etter fyren på deg og du gnir det inn i det aller helligste og ting begynner å skje..He he. "Mamma, hvem er min far?" "Ø-øh ett solarium jenta mi...."

Huff, huff. :S

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...