Gå til innhold

Onanere i solarium?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• Holmes

3

• favn

3

• Bookworm

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen

Jeg har vel både onanert og hatt sex i et solarium, det siste uten at solen gikk (men det gikk heldigvis for oss *he he*) ;0)...

Husker også jeg fikk min første mentale orgasme da jeg lå under sola og fantaserte en gang. Så jeg har gode erfaringer der, kan du si.

Hva er en mental orgasme?

Annonse

1) Forteller venner/venninner hverandre sånt??

2) Faen så ekkelt med onani der andre skal ligge etterpå.

''2) Faen så ekkelt med onani der andre skal ligge etterpå.''

Merkelig at folk som ferdes på et sexforum kan oppleve det som har med onani og sex som noe ekkelt... Væsken som er i omløp under akten, er den samme væskene folk velger å slikke i seg... Ser søren ikke problemet med å ligge å sole seg oppe der etterpå, når sengen i tillegg er vasket med desinfiserende middel.

*Ser iallfall ikke problemet*

Annonse

''2) Faen så ekkelt med onani der andre skal ligge etterpå.''

Merkelig at folk som ferdes på et sexforum kan oppleve det som har med onani og sex som noe ekkelt... Væsken som er i omløp under akten, er den samme væskene folk velger å slikke i seg... Ser søren ikke problemet med å ligge å sole seg oppe der etterpå, når sengen i tillegg er vasket med desinfiserende middel.

*Ser iallfall ikke problemet*

Så hvis man liker sex med sin partner bør man ikke være kresen på vilt fremmede menneskers svette, kjønnssafter og gudene vet hva de ellers legger igjen...?

Tror ikke det altså.

Så hvis man liker sex med sin partner bør man ikke være kresen på vilt fremmede menneskers svette, kjønnssafter og gudene vet hva de ellers legger igjen...?

Tror ikke det altså.

Svette legger man vel igjen når man tar sol om man onanerer eller ei ;0) Og man VASKER da solsenga før bruk?

For noe er det nok ekkelt i seg selv å ta sol, for det har jo ligget utallige mennesker der å svertta....

Gjest en som også har kost seg i solarium

Kan man lukte at det er en veldreid blondine og ikke en gammel bestemor som har ligget der å tuklet med spetakkelfjæren!? Dessuten må damer være forsiktig å gå i solarium etter ejukterende menn..Tenk om det detter ned saus etter fyren på deg og du gnir det inn i det aller helligste og ting begynner å skje..He he. "Mamma, hvem er min far?" "Ø-øh ett solarium jenta mi...."

Noen som burde fått litt ekstra biologiundervisning på skolen, skjønner jeg:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...