tillybitts Skrevet 22. juni 2001 Del Skrevet 22. juni 2001 Kjære dere ! Har det relativt brukbart med det meste nå. Og min sønn har det også ok - selvom de holder hjertet hans litt under oppsikt, uten at jeg helt har skjønt hva de ser etter...Det er visst litt for stort, og det er også noe med en åpning som jeg tydelig oppfatta feil navn på. Sorry. Uansett er det visst ikke grunn til panikk, sies det. Jeg stoler helt på det, også. Alle har vært veldig endefram hele tiden til nå. Det som imidlertid uroer meg litt nå, er at jeg noen dager har hatt "svimmelhetsturer" med øresus og litt kvalme, samt noe dårlig balanse, men uten at blodtrykket har vært spesielt høyt. Målte det selv, og det viste 150/85, bare. Og det tror jeg er nokså pålitelitg (Brauns målerapparat). Blodsukkeret var heller ikke ille, sist dette skjedde - det var 5 omtrent, målt på apparat.Kynnere har jeg ennå, men det virker ikke som de har noen sammenheng med dette, de heller.Men aktiviteten i magen er litt større under slike "turer". Alt annet er noenlunde bra - så skal jeg bare ta det med ro, eller hva ? Har dere anelse om hva dette kan være ? Håper dere har tid til å svare meg - jeg er fortsatt redd for å rope på ulv i utide vis a vis sykehuset. Masse hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/30351-trenger-et-raskt-svar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 22. juni 2001 Del Skrevet 22. juni 2001 Kjære tillybitts, Du kan mer om disse tingene enn meg, og jeg har egentlig slett ikke noe med å svare her. Jeg vil bare si deg følgende: I din situasjon og med din forhistorie bør du ikke et øyeblikk være engstelig for å rope "ulv" i forhold til sykehuset! Vær snå snill, ta heller kontakt én gang for mye. Du har et risikosvangerskap og snakker dessuten språket deres, så de har bare å informere deg skikkelig! Om nå noen oppfatter deg som litt masete - hva har vel det å si om etpar måneder?! Vi er mange som følger med deg og lille Sondre. Håper så inderlig alt går bra med dere begge to! Klem og hilsner fra en som også fikk en sønn med aller siste tog 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/30351-trenger-et-raskt-svar/#findComment-120901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 23. juni 2001 Del Skrevet 23. juni 2001 Vad din svimmelhet kommer sig av, är inte lätt att veta. Det kan finnas så många orsaker till det att det måste undersäkas först. Det viktigaste är dock att du tar upp detta med din doktor och att du inte behöver kjänna dig dum för att fråga en massa saker. Det är ju det som de är till för! Att kjänna oro och ha många frågor är normalt och med din bakgrund så är det ju extra förståeligt, tycker jag. Ta alltså upp dina frågor med sjukhusets fagpersoner, då de är mest insatta i dig och ditt barn. Jag önskar dig lycka till vidare! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/30351-trenger-et-raskt-svar/#findComment-120962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tillybitts Skrevet 24. juni 2001 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2001 Kjære tillybitts, Du kan mer om disse tingene enn meg, og jeg har egentlig slett ikke noe med å svare her. Jeg vil bare si deg følgende: I din situasjon og med din forhistorie bør du ikke et øyeblikk være engstelig for å rope "ulv" i forhold til sykehuset! Vær snå snill, ta heller kontakt én gang for mye. Du har et risikosvangerskap og snakker dessuten språket deres, så de har bare å informere deg skikkelig! Om nå noen oppfatter deg som litt masete - hva har vel det å si om etpar måneder?! Vi er mange som følger med deg og lille Sondre. Håper så inderlig alt går bra med dere begge to! Klem og hilsner fra en som også fikk en sønn med aller siste tog Tusen takk for at du tenker og ønsker så varmt for meg. Det trengte jeg virkelig nå. Klem fra Bitten 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/30351-trenger-et-raskt-svar/#findComment-121220 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.