Gå til innhold

Seksuelt forhold til slektninger.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare en mann

Dette er et følsomt tema..At en foreldre har barn med sitt eget barn er både sykt og forkastelig. Samme med søsken. Jeg kjenner noen søskenbarn-par som har barn tilsammens. Jeg synest ærlig talt det er for nært i slekt det også. Tror nok dette er mere utbredt i små lukkede samfunn, i sekter o.l.

Annonse

Gjest Elextra

Dette er et følsomt tema..At en foreldre har barn med sitt eget barn er både sykt og forkastelig. Samme med søsken. Jeg kjenner noen søskenbarn-par som har barn tilsammens. Jeg synest ærlig talt det er for nært i slekt det også. Tror nok dette er mere utbredt i små lukkede samfunn, i sekter o.l.

Kjenner til et par tilfeller av søskenbarn som har giftet seg og fått barn. Det trenger ikke nødvendigvis være noe "incestuøst" over dette - noen søskenbarn vokser opp nesten som søsken, mens andre er fjernere, og kan få varme følelser for hverandre når de blir store.

''Jeg kjenner noen søskenbarn-par som har barn tilsammens''

Ikke uvanlig i kongelige kretser før i tiden, da alle kongefamilier i Europa mer elle rmindre er i slekt. Bl a var kong Olav og kronprinsesse Märtha søskenbarn.

Bare en mann

''Jeg kjenner noen søskenbarn-par som har barn tilsammens''

Ikke uvanlig i kongelige kretser før i tiden, da alle kongefamilier i Europa mer elle rmindre er i slekt. Bl a var kong Olav og kronprinsesse Märtha søskenbarn.

Ja det er vel derfor benevelsen "Blått blod" har oppstått som ett resultat av incest innavl og lite tilføringer av nye gener.

Ja det er vel derfor benevelsen "Blått blod" har oppstått som ett resultat av incest innavl og lite tilføringer av nye gener.

Nei faktisk ikke. dette er opprinnelsen til uttrykket "blått blod" :

"Uttrykket stammer fra Spania, og er en gammel betegnelse på adelskap. Adelen i Spania, kastiljanerne, var lysere i huden enn innvandrende maurere og jøder, og blodårene vistes tydeligere og mer blå gjennom huden. "

Det er jo selvfølgelig rein og skjer galskap!

Dessuten så er det (foruten å være umoralsk) fullstendig uforsvarlig å få barn i lag, barnet kan jo få store deffekter.

Men det so overraska meg aller mest (etter eg såg overskrifta) på innlegget ditt var at det IKKJE var i USA denne historien var henta fra, for der vet eg jo at de finner på alt mulig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...