Confusicus Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hei, Har i alle år hatt en pigmentflekk på kinnet. Det er et område på kinnet som rett og slett er mørkere enn resten av ansiktet. Det er ofte ikke veldig synlig, er få som legger merke til det før jeg peker på det, men det bærer med seg følgende problem: Jeg har masse skjeggvekst på den delen av kinnet som har pigmentflekken, men tilsvarende LITE på andre siden. Resultatet er at jeg ikke har mulighet for skjeggvekst, og jeg får stubber på pigment-delen MYE raskere enn på andre side. Er det noen som vet noe om hva dette går ut på? Om det går an å fikse det, og om jeg noensinne vil kunne få normal skjeggvekst? Er jo utrolig frustrerende å ikke ha muligheten, selv om jeg sannsynligvis ville avstått fra skjegg uansett.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303546-pigmentflekk-p%C3%A5-kinnet-for%C3%A5rsaker-skjev-h%C3%A5rvekst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.