Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har i dag fått satt inn kobberspiral, noe som jeg også brukte som prevensjon for ca. 6 år siden. Etter at jeg hadde hatt spiralen i vel et år, fjernet jeg den og tok samtidig en kreftprøve. Fikk til svar at det var oppdaget uregelmessige celler og at ny prøve måtte tas om 6 mnd.

Tok ny prøve, og den var fin. Har i mellomtiden tatt sikkert 4-5 nye prøver, hvor alle har vært ok. Men jeg har ikke brukt kobberspiral denne tiden.

Nå lurer jeg på om det er sannsynlig at det var spiralen som forårsaket celleforandringen, og om jeg må regne med at det samme vil skje igjen?

Tok ny kreftprøve i dag og venter spent på svar på den..

Noen andre som har samme erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303551-spiral-og-celleforandringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...