Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bare en mann
Skrevet

Hvilked stillinger gir best sex? Selv synest jeg den gode gamle misjonæren ute i det fri gir full pott. Da kan man ule som en ulv når ladningen kommer.

Gjest Revefrøken
Skrevet

Hvis du vil ule som en ulv, så er det bedre at du velger en stilling der du har kjeften lenger unna hennes ører, så hun ikke får skadet hørselen.

Bakfra for eksempel...

Gjest frøken1979
Skrevet

Bakfra..

Bakfra, ja takk!!!!! :)

Også der jeg ligger på rygg med beina mine oppå skuldrene hans.

Gjest ViViola
Skrevet

Hvis du vil ule som en ulv, så er det bedre at du velger en stilling der du har kjeften lenger unna hennes ører, så hun ikke får skadet hørselen.

Bakfra for eksempel...

''Hvis du vil ule som en ulv, så er det bedre at du velger en stilling der du har kjeften lenger unna hennes ører, så hun ikke får skadet hørselen.''

*Gapskratter*

Skulle tro det var morsan som hadde skrevet dette...!

;-)

Skrevet

''Hvis du vil ule som en ulv, så er det bedre at du velger en stilling der du har kjeften lenger unna hennes ører, så hun ikke får skadet hørselen.''

*Gapskratter*

Skulle tro det var morsan som hadde skrevet dette...!

;-)

Jeg kan nok ikke ta æren for dette, nei! :-)

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg kan nok ikke ta æren for dette, nei! :-)

Tenkte meg det, men det var liksom litt i din ånd (jfr diskusjonen om tastesex i solarium).

:-)

Skrevet

Tenkte meg det, men det var liksom litt i din ånd (jfr diskusjonen om tastesex i solarium).

:-)

*S*

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Ule som en ulv kan man da gjøre over alt og i alle stillinger?

Girl-on-top og misjonæren (begge i et utall variasjoner er) gode stillinger syns jeg. Uling i skogen likeså.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Blåbærkamelen.

Du må være et dyr i senga! Tydelig at du er inspirert av 1001 natt også. Interessant med blåbærinnslaget, men det tilfører sikker litt hjemmekoselig hygge som må føles trygt i alt det eksotiske.

Skrevet

Fram til rett før nå har jeg kun lest overskriften i innlegget, og var overbevist om at dette var en kjedelig tråd ang stillinger i kommunal sektor... ;o)

Skrevet

Bare ikkje du gjøre det i Vegårdshei, så går det sikkert bra, og dere slipper unna uten varige men.

Skrevet

Du må være et dyr i senga! Tydelig at du er inspirert av 1001 natt også. Interessant med blåbærinnslaget, men det tilfører sikker litt hjemmekoselig hygge som må føles trygt i alt det eksotiske.

Blåbærkamelen er litt ugrei å ha med å gjøre, men med litt bøy og tøy pleier det å gå bra.

Gjest Klaudia
Skrevet

På siden i "skje-stilling". Enten det eller at jeg ligger (ikke sitter) øverst. Det er så intimt og fint. Hud mot hud, mage, bryst og lår. Det stimulerer dessuten klitoris og eggstokkene.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

På siden i "skje-stilling". Enten det eller at jeg ligger (ikke sitter) øverst. Det er så intimt og fint. Hud mot hud, mage, bryst og lår. Det stimulerer dessuten klitoris og eggstokkene.

Stimulerer eggstokkene..?

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Forøvrig enig i at ligge-øverst er en fin stilling. :-)

Skrevet

Ha.ha..Ja den stussa eg også på.

Kanskje det er der K-punktet sitter? *lol*

Gjest Klaudia
Skrevet

Jepp. Elsker å bli masert eller trykket på i området rundt eggstokkene. Særlig rett før mens eller i i eggløsningstiden, men også ellers. Vet ikke hvorfor men sånn er det bare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...