Gjest Januar08 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hei, Jeg har i mange år hatt eksem under bena, psoriasis (puste..)det har blitt bedre med årene da jeg etter hvert har fått mer ro inne meg, Jeg er ikke 100% frisk av eksemen, men det er i perioder nesten ingen ting, men av og til blir det litt mer igjen. For ca. 4 år siden med små rød prikker (da var jeg under veldig stress) og har øket. Det er verre om vinteren enn sommeren. Det har kun vært på det ene benet (leggen), men jeg ser at det kommer på det andre benet også nå. Jeg har vært hos hudlege et par ganger og de sier at det er ikke er farllig. Jeg husker ikke hva legen har sagt at det heter, men har skjønt at det har noe med tynn hud og blodårer å gjøre. Andre leger har heller ikke sett på utslettet som alvorlig. Jeg merker at det blir mer intens om jeg er stresset og det er mer rolig om morningen også, Jeg er 51 år og kjenner at det skjer mye i kroppen, var og sjekket meg hos min lege rett før jul og alt er bra, alle prøver. Jeg bare liker ikke utslettet og lurer på om det er noe jeg kan gjøre? Jeg lever et sundt liv med nokså riktg mat + trening. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303592-r%C3%B8de-prikker-p%C3%A5-bena/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.