Bluesman3007 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hei. Jeg hadde sex for vel 6 uker siden og begynte i jobb or vel 3 uker siden. Er på båt og merker at etter ereksjon ser jeg gule flekker i undertøyet. La også merke til at hvitt sekret kom ut, bare som en dråpe mens jeg har erigert penis. Merker ingenting ved urinering. Vet bare at noe er galt. Har ikke hatt noe slikt før. Det kan nevnes at jeg for 3 år siden ble omskåret av lege i Chiang Mai, Thailand. Der bor jeg. Dette kom av at jeg fikk sopp av min samboer og tilslutt var forhuden så hoven og infisert at jeg ble annbefalt omskjæring. Men dette er noe jeg har fått nå, etter ubeskjyttet sex her i Asia. Hun jeg har hatt det med, er en jente som jeg har stolt på lenge og vi har vært i sammen i 7 mnd og har hatt hyppig sex. Men dette kom altså nå etter at jeg kom ombord. Har brukt canesten krem i 3 dager, pga at noen mener det er sopp. Jeg jobber på en norsk offshore båt utenfor Malaysia. Jeg trenger veiledning og hvilken medisin jeg trenger. Vi har et ganske bra medisin lager her ombord. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303635-mulig-kj%C3%B8nnsykdomsopp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg er enig at det er grunn til å tenke gjennom om det er normalt at det kommer sekret fra penis, bare ved ereksjon. Er det ingen andre symptomer (svie, smerter, hevelse, fargeforandringer etc) er det kanskje ikke infeksjon. Jeg ville forvente vanligvis slike symptomer. Kan allikevel ikke utelukke sopp. Det hender at en mild soppinfeksjon med f. eks. soppen Candida gir bare milde symptomer. Jeg skjønner at du har vært inne på tanken siden du har prøved Canesten Det kan hende at en tredagers kur er litt i korteste laget. En anen tanke som jeg akn nevne at det dannes sekreter når man er opphisset og har en ereksjon. Slike sekreter kommer gjerne før eventuell utløsning. Men ereksjon alene er neppe tilstrekkelig utløsning. Jeg kan bare anbefale at du prøver med litt lenger antisopp behanling, og hvis det ikke gir seg konsulterer lege. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303635-mulig-kj%C3%B8nnsykdomsopp/#findComment-2465237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bluesman3007 Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Jeg er enig at det er grunn til å tenke gjennom om det er normalt at det kommer sekret fra penis, bare ved ereksjon. Er det ingen andre symptomer (svie, smerter, hevelse, fargeforandringer etc) er det kanskje ikke infeksjon. Jeg ville forvente vanligvis slike symptomer. Kan allikevel ikke utelukke sopp. Det hender at en mild soppinfeksjon med f. eks. soppen Candida gir bare milde symptomer. Jeg skjønner at du har vært inne på tanken siden du har prøved Canesten Det kan hende at en tredagers kur er litt i korteste laget. En anen tanke som jeg akn nevne at det dannes sekreter når man er opphisset og har en ereksjon. Slike sekreter kommer gjerne før eventuell utløsning. Men ereksjon alene er neppe tilstrekkelig utløsning. Jeg kan bare anbefale at du prøver med litt lenger antisopp behanling, og hvis det ikke gir seg konsulterer lege. saken er den at i mitt undertøy er det gule flekker etter ereksjon og det har jeg aldri sett før. Ingen hevelse, svie eller lingnende. Ser bare at det er noe jeg ikke har hatt før. Og sekretet jeg ser er hvitt på farge. Det har jeg heller ikke sett før. Normalt så ser jeg en eggehvite farge på sekretet. Har brukt Canesten i 7 dager nu. Skal se hva som skjer i løpet av noen dager men jeg mener bestemt at dette ikke er normalt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303635-mulig-kj%C3%B8nnsykdomsopp/#findComment-2465265 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.