Gå til innhold

Hva er kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirra Tyr

Hei,

sliter litt med dette forholdet jeg er i. Egentlig alle forhold jeg har prøvd. Hva er egentlig kjærlighet? Har det kun å gjøre med hvor bra man passer sammen, eller er det en "kjemisk reaksjon/forelskelse" som bør være tilstede? Og hva skjer når den blir borte? Jeg synes det er utrolig vanskelig, og jeg er helt lost nå. Hvordan vet man om man elsker en person eller ikke? Kan man være sammen selv om man ikke elsker denne personen? Kan man bare bestemme seg for at man vil dette, selv om man tviler en gang i blant? Altfor mange spørsmål, men ingen svar... Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303641-hva-er-kj%C3%A6rlighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Her var det veldig mange spørsmål som i hvertfall ikke jeg skal forsøke å besvare.

Men man kan ikke passivt sitte å vente på kjærligheten og forvente at bare den er til stede vil forholdet ordne seg!

Kjærligheten må jo finnes i bånn, men man må både ville, satse og jobbe for at et forhold skal fungere over tid.

Jeg tror det er litt ok å huske på at folk er såpass forskjellige at det neppe er noe fasitsvar på det der. Jeg tror i hvertfall at det er en blanding mellom det at man har det godt sammen og at man bestemmer seg for at det skal være dere to. Også synes jeg at kjemien må være god, at jeg er tiltrukket av fyren er jo viktig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...