Gjest maleren Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Heisann! Æ e en kvinne på 34 år og bor med en mann på 31 år. Æ har en sønn på 9 år fra tidligere forhold, og vi har ett felles barn, en gutt på 3 år. Vi har vært ilag i snart 5 år, har kjøpt oss hus. Han jobber som snekker privat og har mye oppdrag som han trives med, æ jobber av og til innen helse, men har ingen fast, kun som vikar. Problemet er at vi snakket sammen i går kveld om forholdet vårt og problemene våres. Han han han ville flytte, selge hustet og bo hver for oss, for han orket ikke mere. Æ sa helt greit, fordi han va så bestemt at æ ikke gidda å si noe mer. Det endte med at han for opp på loftet, og ble der. For det e der han holder seg til i hverdagen foran dataen, mens æ sjøl blir sittende alene i stua for mæ sjøl når ongan har lagt sæ. Æ vil ikke at vi skal flytte fra hverandre pga at elste gutten min har kalt han for pappa i fra starten av forholdet, fordi at han aldri har hatt en "far" som har stillt opp eller gjort "pappa" ting ilag. Dem to kommer veldig godt overens, og sønnen min trives i hannes selskap. Det kommer til å bli en skikkelig nedtur for sønnen på 9 år hvis vi flytter fra hverandre, hannes biologiske far vil ikke ha noe med sønnen sin å gjøre. Samboeren min setter sine foreldre høyest når dem kommer hit og blir i mange dager. Han duller og daller med dem, spesielt mora hannes. Æ eksisterer på en måte ikke når ho eller begge foredran kommer. Æ har hørt ting som har sjokket mæ ang svigerfaren min. Æ hørte noe da dem var oppe på loftet. Svigermor ville ha et bildet av barnebarnet sitt og sønnen min på 9 år. Da hadde svigerfaren sagt at hun ikke skulle ha bildet av den elste gutten, KUN av barnebarna, og bildet trengte hun ikke av han på 9 år. Det såret meg dypt, og æ har ikke sagt noe til typen min om det. Fordi æ vet at han kommer til å forsvare han på en eller annen måte og kommer på en unnskyldning!! Mine svigerforeldre som bor 4 timer unna (heldigvis), så e æ ikke verdt en