Bare en mann Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Det er noen som har det fint her i verden, sånn som hingsten, og oksen. De blir sluppet inn i en innhengning der det er masse villige hunkjønn, åsså er det bare å peise på.Og etterpå er det bare å rusle inn i båsen og bli pleiet godt med. Ikke trenger de måke sne og slå plenen heller! Men helt i paradiset er de vel heller ikke, for når potensen skraller litt blir de kjørt på slakteriet...Så kanskje har vi det ikke så værst alikevel selv om vi blir pisket ut å måke sne osv osv.. 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Hvorfor mener du menn må måke snø? Det er slavearbeid. 0 Siter
Gjest gneldre Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Hvorfor mener du menn må måke snø? Det er slavearbeid. ...og siden slaver=menn, hva synes du selv er mest naturlig? Finn frem sneskuffa di i stedet for å sitte her og surre bort verdifull tid. 0 Siter
Bare en mann Skrevet 10. april 2008 Forfatter Skrevet 10. april 2008 ...og siden slaver=menn, hva synes du selv er mest naturlig? Finn frem sneskuffa di i stedet for å sitte her og surre bort verdifull tid. Ikke se på meg, jeg har vondt i en fot (hvilked husker jeg ikke..) Så madammen er blitt en jævel på snemåking..Noen må jo koke kaffe og holde senga varm også! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 ...og siden slaver=menn, hva synes du selv er mest naturlig? Finn frem sneskuffa di i stedet for å sitte her og surre bort verdifull tid. Eg måker _aldri_ hverken sne eller snø, eg trakker spor det får holde! 0 Siter
Gjest jysken Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Bare så synd at kuene skal parres bare en gang i året! 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 ...og siden slaver=menn, hva synes du selv er mest naturlig? Finn frem sneskuffa di i stedet for å sitte her og surre bort verdifull tid. Hold kjeft du'a din lille noksagt. Med slavearbeid mener jeg kvinnfolkarbeid. 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Eg måker _aldri_ hverken sne eller snø, eg trakker spor det får holde! Er ikke det mer enn nok da? Selv lurer jeg andre til å utføre slikt arbeid. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Er ikke det mer enn nok da? Selv lurer jeg andre til å utføre slikt arbeid. Eg er ihvertfall fornøyd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.