Gå til innhold

Har dere regelmessig sex?

Anbefalte innlegg

Gjest helt uten signatur nå

Vi har ikke.

Jeg vil ikke skrive for mye her, men vi er gift og det passer sjelden for ham å ha sex.

Nå er jeg lei.

Så kan dere få meg fra disse tankene om et fritt forhold eller pause der jeg kunne ha vært med en annen? Jeg vet det beste for familien er at det er slik vi har det nå, og jeg føler meg egoistisk som har behov og lyst.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303719-har-dere-regelmessig-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja

Vi har sex omtrent hver eneste natt vi sover sammen. Det er bare når en av oss er bortreist eller veldig trøtt at vi hopper over det.

Dette er mitt første forhold som er slik. Jeg har hatt to tidligere langvarige forhold omtrent uten sex. Det var triste greier…

Gjest ble nysgjerrig nå

Ja

Vi har sex omtrent hver eneste natt vi sover sammen. Det er bare når en av oss er bortreist eller veldig trøtt at vi hopper over det.

Dette er mitt første forhold som er slik. Jeg har hatt to tidligere langvarige forhold omtrent uten sex. Det var triste greier…

Hvor lenge har dere vært sammen, da?

Lurer på om noen klarer å beholde den gnisten over år.

Gjest ble nysgjerrig nå

1 år! så det er jo ganske nytt enda. Men samlivet vårt har blitt bare bedre og bedre så jeg håper dette skal vare!!

Høres deilig ut.

De fleste av oss erfarer dessverre at gnisten kan bli ganske lunken etter noen år, og mange etter et par måneder.

Gjest inget nik

Ja

1år ja...

Er dere samboere?

Annonse

Gjest litt anonym Glimtipper ;)

Vi har bodd sammen noen måneder og vært sammen i ca. ett år. Vi har sex to-tre ganger uka og jeg er fornøyd med det. Jeg har et lite barn, så det blir ikke mye alenetid.

Sexen vi har er helt fantastisk :)

Men til ditt problem... Jeg vet faktisk ikke hva du skal gjøre. Hva sier mannen din?

Gjest Kjempeanonym

De første året vi var sammen, hadde vi sex hver dag og det kunne hende vi hadde 2 ganger om dagen også.

Nå etter 18 år, er dette mer variabelt. I en uke kan det være 2-3 dager på rad, i en annen uke 1 dag eller det kan skje at det ikke blir noe i det hele tatt. I snitt blir det kanskje 1-2 dager i uka.

Vi har bodd sammen noen måneder og vært sammen i ca. ett år. Vi har sex to-tre ganger uka og jeg er fornøyd med det. Jeg har et lite barn, så det blir ikke mye alenetid.

Sexen vi har er helt fantastisk :)

Men til ditt problem... Jeg vet faktisk ikke hva du skal gjøre. Hva sier mannen din?

Takk for at du vil hjelpe.

Han synes egentlig at vi har det bra og at problemet er at jeg er misfornøyd og klager. Han kan ha sex 0-1 gang i måneden og det er nok. For meg er ikke det på langt nær nok, og jeg ser nå at det kanskje ikke vil bli anderledes.

I går foreslo jeg pause, og vi kan ha det om jeg vil. Men det er uaktuelt med en seriøs pause der en flytter ut. I så fall sover jeg på et annet rom og så får det holde. Han vil at vi skal prøve videre, og det har blitt sagt før. Jeg må vel innse at forholdet er slik og sex er omtrent et fremmedord, ellers så må noe skje. Jeg vil ikke ødelegge en familie fordi jeg ønsker sex. Kunne jeg hatt en elsker? Jeg vet ikke. Da ville det nok kommet fram en dag og familien blitt ødelagt alikevel. Så mannen min har det egentlig greit, mens jeg ønsker at sex skal falle naturlig.

Jeg er veldig takknemlig for råd.

Frustrende...

Hva mener mannen din om at du finner deg en evt elsker?

Jeg ville nok tatt en skikkelig prat med han, og forklart han hvor viktig dette er for deg.

Evt oppsøke en sexolog, og finne ut om det ligger noe bak din manns manglende lyst.

Vi har vært sammen i ti år, og har jevnlig sex.

Frustrende...

Hva mener mannen din om at du finner deg en evt elsker?

Jeg ville nok tatt en skikkelig prat med han, og forklart han hvor viktig dette er for deg.

Evt oppsøke en sexolog, og finne ut om det ligger noe bak din manns manglende lyst.

Vi har vært sammen i ti år, og har jevnlig sex.

Vi har pratet om det flere ganger.

Han hadde nok selvsagt ikke godtatt en elsker.

Annonse

Takk for at du vil hjelpe.

Han synes egentlig at vi har det bra og at problemet er at jeg er misfornøyd og klager. Han kan ha sex 0-1 gang i måneden og det er nok. For meg er ikke det på langt nær nok, og jeg ser nå at det kanskje ikke vil bli anderledes.

I går foreslo jeg pause, og vi kan ha det om jeg vil. Men det er uaktuelt med en seriøs pause der en flytter ut. I så fall sover jeg på et annet rom og så får det holde. Han vil at vi skal prøve videre, og det har blitt sagt før. Jeg må vel innse at forholdet er slik og sex er omtrent et fremmedord, ellers så må noe skje. Jeg vil ikke ødelegge en familie fordi jeg ønsker sex. Kunne jeg hatt en elsker? Jeg vet ikke. Da ville det nok kommet fram en dag og familien blitt ødelagt alikevel. Så mannen min har det egentlig greit, mens jeg ønsker at sex skal falle naturlig.

Jeg er veldig takknemlig for råd.

Sex er ikke det viktigste i et forhold, selvfølgelig ikke. Men dette handler ikke bare om sex. Det handler om at dine behov og dine ønsker ikke blir vurdert eller hørt. Det høres ikke ut som dere har noen likeverdig dialog på dette?

Det er vanskelig å ha sex om man ikke har lyst. Men allikevel burde han prøve å møte deg på midten. Sex er ikke bare samleie og fysisk nærhet er ikke bare sex.

Jeg tror jeg hadde skilt meg om mannen min hadde så lav sexlyst og ikke noe ønske om å finne løsninger til det beste for oss begge, ikke bare seg selv. Han burde nok utredet seg hos en doktor, for hormonmangel, depresjon, utbrenthet, vitaminmangel osv. Lite sink kan føre til lav sexlyst, tror jeg. Mangel på fysisk aktivitet like så.

Min mening er at det er på tide å sette ned foten.

Sex er ikke det viktigste i et forhold, selvfølgelig ikke. Men dette handler ikke bare om sex. Det handler om at dine behov og dine ønsker ikke blir vurdert eller hørt. Det høres ikke ut som dere har noen likeverdig dialog på dette?

Det er vanskelig å ha sex om man ikke har lyst. Men allikevel burde han prøve å møte deg på midten. Sex er ikke bare samleie og fysisk nærhet er ikke bare sex.

Jeg tror jeg hadde skilt meg om mannen min hadde så lav sexlyst og ikke noe ønske om å finne løsninger til det beste for oss begge, ikke bare seg selv. Han burde nok utredet seg hos en doktor, for hormonmangel, depresjon, utbrenthet, vitaminmangel osv. Lite sink kan føre til lav sexlyst, tror jeg. Mangel på fysisk aktivitet like så.

Min mening er at det er på tide å sette ned foten.

Han kan nok mangle vitaminer siden han spiser usunt, og han beveger seg heller ikke så mye annet enn på jobb.

Jeg har tidligere foreslått at han burde snakke med lege, men det ønsket han ikke. (For jeg tror ikke han ser at han kan ha et problem. Det er -jeg- som ødelegger ved å være irritert og misfornøyd.)

Vi har uregelmessig sex vi :)

Noen ganger har vi ofte sex - dvs flere ganger i uka. Andre ganger kan det gå flere uker mellom hver gang.

Noen ganger synes jeg det blir for sjelden, andre ganger synes han det blir for sjelden, men sånn er det nå bare :)

Sånn er det her også. Regner med frekvensen går opp igjen når ungene og overskuddet er litt større :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...