Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Det er nå ett år siden jeg sluttet med synfase pga av at jeg følte meg oppblåst og blødde i nesen nesten hver dag. Jeg kunne våkne om natten av at jeg blødde i nesen, satt på kafe og begynte å blø i nesen og mange andre episoder. Var aldri anstrengt eller pirket i nesen før jeg begynte å blø. (Har aldri bløtt i nesen før). Omtrent samme dag jeg sluttet med synfase sluttet jeg å blø. Jeg er 37 år og har brukt synfase i 15 år. Men jeg savner det å ha kontroll over menstruasjonsblødningen etter å ha sluttet. Når jeg har mensen nå blør jeg så masse at det går utover nattesøvn og jeg må vere hjemme fra jobb. Og det går mellom 14 til 21 dager mellom hver gang jeg har mensen. Kan jeg begynne å ta synfase igjen eller er det andre alternativer jeg kan bruke?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303725-p-pille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...