Gjest lille my32 Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Hei. Jeg har nå hatt fryktelig vondt i hodet hele denne uka og jeg lurer på om det kan ha noen sammenheng med at jeg har hatt godtestopp i en uke nå? Skal være sagt at kroppen min er godt vant med sukker for jeg har spist godteri hver eneste dag i mange mange år. Prøver nå å skjerpe meg, men fælt å gå rundt med vondt i hodet hele tida. Men lurer altså på om dere tror det er sammenheng mellom godtestopp og vondt i hodet. 0 Siter
Loralei Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Det er ikke usannsynlig at det har en sammenheng. Man får ofte vondt i hode når man endrer rutiner. Når man brått slutter med noe man er "avhengig" av, så dukker den bare opp. Men, den vil nok forsvinne snart =) Drikker du kaffi?? prøv å hiv innpå noen kopper, så kan det være at det letter trykket litt =) 0 Siter
Gjest lille my32 Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Det er ikke usannsynlig at det har en sammenheng. Man får ofte vondt i hode når man endrer rutiner. Når man brått slutter med noe man er "avhengig" av, så dukker den bare opp. Men, den vil nok forsvinne snart =) Drikker du kaffi?? prøv å hiv innpå noen kopper, så kan det være at det letter trykket litt =) He he...nei, drikker ikke kaffe. Men får satse på at hodepinen går over etter hvert, da. Ikke gøy å hive i seg ibux hver dag. Sikkert ikke bra i lengden heller. Takk for svar. 0 Siter
Loralei Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 He he...nei, drikker ikke kaffe. Men får satse på at hodepinen går over etter hvert, da. Ikke gøy å hive i seg ibux hver dag. Sikkert ikke bra i lengden heller. Takk for svar. har en venninne som ikke kan fordra kaffi. Men, hun greide å presse ned en kopp da hun begynte å få migrene. Det hjalp. Så anbefaler det =) myyyyyyyye mindre skadelig enn ibux =)) Hvis du ikke greier det, så gjør nok en koffein tab. susen =) God bedring =)) 0 Siter
Gjest Hoggormen Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Det er veldig sannsynlig at dette har en sammenheng - særlig i og med at dette kom etter at du kutta godteriet. Antagelig har du vært vant med et noe høyere blodsukkernivå (uten å ha diabetes, men høyt innenfor normalen). Da vil du få en reaksjon på at blodsukkeret legger seg på et lavere nivå. Hvis dette er forklaringen, så kan du jo teste det ved å spise noe søtt når du får hodepine. Går den over da, så er dette trolig årsaken. Men jeg vil ikke anbefale deg å bruke godis for å bli kvitt hodepinen, for da er det jo lett å komme over i gamle spor igjen. Jeg vil råde deg til ikke å bruke Ibux sammenhengende over noe særlig tid. Da kan dette i seg selv gi hodepine. Forsvinner ikke smertene dine snart, så kontakt legen din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.