Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bruun

Det er noe her jeg lurer på. Jeg og samboeren min har vært sammen i over i 2 år. Nå for et par uker siden fortalte han meg at han hadde klina med ei anna dame på byen for en tid tilbake. Men sa at han ikke kom til å gjøre det igjen. Siden det skjedde har liksom alt vært så rart. For det første vet jeg ikke om jeg greier å stole på han igjen. Har jeg egentlig grunn til å stole på han nå??? Han fortalte det jo selv, kan han likevel ha gjort mer enn det han sier til meg??? Han har også begynt å bli å bli veldig sint i fylla, gir meg kjeft for alt mulig. Er dette noe han gjør fordi han egentlig vil bli kvitt meg eller????

Håper du vil svare meg!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30384-forvirret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Jeg forstår behovet ditt for å sjekke opp samboeren din. Det beste er å ta en prat med han om det du er usikker på.

Tenk gjennom på forhånd hva du er ute etter, og begynn med deg selv, ved å fortelle han hvordan hans oppførsel har virket på deg.

En slik samtale vil kanskje kunne avsløre hva slags temperatur parforholdet for tiden har. Og evt. gjøre deg trygg og rolig eller det motsatte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30384-forvirret/#findComment-121093
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...