justwondering Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Hei. Fikk konstatert virusinfeksjon torsdag hos legen, hadde da ikke vond hoste. Nå svir det i lungene og det river når jeg hoster. Har sånn gammelmannhoste. Har nesten 39 i feber. Skal jeg bare vente til mandag med å ringe lege, eller bør jeg ta kontakt med legevakt? Har for øvrig tatt 5 mg Cosylan som jeg hadde liggende i kjøleskapet. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Hvis du, når du var hos legen på torsdag, ikke hadde 39 i tp som nå, og heller ikke denne fæle hosten, så synes jeg at du kan ringe legevakta og høre hva de sier. 0 Siter
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Føler du deg elendig, dvs. almenntilstanden er dårlig og du føler skikkelig tungpust, ta kontakt med lege. I motsatt fall, kan du vel se det hele an, slik vi vanligvis gjør. God bedring !! 0 Siter
justwondering Skrevet 13. april 2008 Forfatter Skrevet 13. april 2008 Føler du deg elendig, dvs. almenntilstanden er dårlig og du føler skikkelig tungpust, ta kontakt med lege. I motsatt fall, kan du vel se det hele an, slik vi vanligvis gjør. God bedring !! Hei. Takk for svar. Jeg ringer legen i morgen jeg. Jeg har harket opp grønnt og blod og hatt feber rundt 38. Det gjør vondt nede i bronkiene, spesielt når jeg spiser/drikker, så tror kanskje d kan være bronkitt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.