Gå til innhold

Uregelmessig mens 2år etter å ha fått spiral...

Anbefalte innlegg

Gjest Marres

Fikk satt inn kobberspiral for snart 2 år siden etter å ha gått på p-piller i 8 år. Var oppmerksom på, og fikk beskjed av legen, at uregelmessig mens var å forvente i starten. Men nå, selv etter 2 år har jeg ikke regelmessig mens. Siste året har jeg vel hatt mens under 10 ganger...forrige gang var for over 2mnd siden!

Uregelmessig mens bryr jeg meg i for seg ikke om, men tenker heller på om det kanskje kan være noe galt som gjør at den er uregelmessig...Kan jo selvfølgelig være at kroppen min ikke har stabiliert seg etter å ha sluttet på pillen enda, men 2år??!

Noen som har erfaringer?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...