Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest plutti

Kjæresten min elsker at jeg suger han, så jeg gjør det. Han vil aldri slikke meg, de få gangene han har prøvd sier han at det kjennes ruspete og ruglete og han vet ikke helt hva han skal gjøre virker det som. Han unngår alltid å gjøre dette, så jeg har sluttet å mase om det. Jeg vurderer å la være å suge han, bare fortelle han at jeg ikke har noe lyst til å gjøre det, når jeg ikke får noe tilbake. Er lei av å gi og gi, men ikke få det samme gode, når han alltid skal få det godt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303931-kj%C3%A6resten-vil-ikke-slikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, snakk om å være egoistisk. DU, altså, ikke han. Om han rett og slett ikke liker å slikke, så skal du straffe ham ved å la være å suge ham? Ærlig talt, voks opp! Om ikke samboeren min hadde likt å slikke (på samme måte som det er flere ting jeg ikke liker seksuelt), så hadde det vært helt ok. JEG liker jo å suge ham, og han gjør det jo godt for meg på andre områder. Men om du virkelig ikke liker å suge, blir det jo noe annet. Lar du derimot være bare for å straffe ham, er du bare vanvittig barnslig.

Gjest Vinterstorm

Han er en egoist, ikke alle liker å gi noe i senga. Jeg hadde ikke sugd han mer, fordi jeg gjør det kun for at jeg ser at han nyter det og jeg har lyst til at han skal ha det godt. Trist når man ikke får noe tilbake, det er kun han og hans sexualitet det dreier seg om hele tida. Jeg kjenner igjen det du beskriver og hadde sluttet på dagen, hvis jeg ikke var komfortabel med å bare gi i senga.

Gjest Silver Fairy

Jeg tror ikke det er noen god idé å straffe ham ved å la være å suge. Problemet tror jeg er at han er usikker på om han gjør det riktig. Kan du ikke suge ham til han ser stjerner og si "tilfeldig" at oralsex er deilig og spesielt når han gjør xxx med deg. Ikke krev eller forvent noe tilbake. Jo mer du presser deg på, jo mindre lyst får han.

Skap en positiv stemning rundt slikking de gangene han gjør det, og la vær å si noe de gangene han ikke gjør noe. Føler han seg flink og ser at du nyter det vil han sansynligvis ha lettere for å prøve på nytt en annen gang.

Det sies at skal du få en mann til å gjøre noe så be om det etter han har fått orgasme. Måten du ber om det på har selvsagt noe å si. Smiger er en ypperlig måte å be om ting på. ;-)

Gjest Silver Fairy

Han er en egoist, ikke alle liker å gi noe i senga. Jeg hadde ikke sugd han mer, fordi jeg gjør det kun for at jeg ser at han nyter det og jeg har lyst til at han skal ha det godt. Trist når man ikke får noe tilbake, det er kun han og hans sexualitet det dreier seg om hele tida. Jeg kjenner igjen det du beskriver og hadde sluttet på dagen, hvis jeg ikke var komfortabel med å bare gi i senga.

Du vet jo ingenting om de andre tingene han gjør for henne i senga. Skal de bare ligge rygg mot rygg og si "hvis ikke du gjør det for meg nekter jeg å gjøre noe for deg". Da blir det vel et ypperlig sexliv etterhvert...?

Har du fortalt han hvor mye du savner det? Fortalt han at du liker å motta like mye som han liker å motta? At selv om han syns han ikke får det til så syns du det er deilig?

Er jo ikke alle som liker å gi oralsex og hvis han er en av de så må du kanskje vurdere om du klarer å være i et forhold hvor du aldri kommer til å motta det.

Hvis det kun er fordi han føler at han ikke får det at han ikke vil gi, så syns jeg det er litt dårlig unnskyldning. Forstår mer de som ikke liker kjønnslukt/smak.

Annonse

Gjest Klaudia

Jeg forstår deg godt jeg. Hadde nok også reagert som deg og kommet opp med samme tanker som deg om at jeg ikke ønsket å gi ham noe som han ikke var ikke er villig til å gi tilbake. Slik er vi vel når det gjelder alle ting som har med "gi og ta" å gjøre. Det er jo ikke like kjekt å varte opp/spandere eller kose med en person dersom vi aldri får tilsvarende tilbake.

Jeg hadde en gang en type som elsket å bli klødd på ryggen til hver en tid og dette gjorde jeg også ofte uten at han ba om det fordi jeg var glad i ham og ønsket å gjøre noe godt for ham. Det hendte allikevel aldri at han klødde meg på ryggen. Da måtte jeg såfall mase meg til det..Etter hvert gadd jeg selvfølgelig ikke å klø ham på ryggen heller.

Det er egentlig ikke noe forskjell på denne situasjonen eller dersom det hadde dreiet seg om oralsex. Hvorfor skal vi egentlig finne oss i bare gi uten å få noe i igjen?

Det eneste jeg kan være enig i med de andre her inne er at det mest sannsynlig ikke handler om latskap når det gjelder kjæresten din (slik som ved typen min), men om usikkerhet og prestasjonsangst. Jeg tror jeg ville spurt ham rett ut om det er det som er grunnen til at han ikke vil gi deg oralsex. Så jeg ville nok i første omgang forsøkt å vise ham fortåelse for hans usikkerhet og kanskje prøvd å veiledet ham litt. Helper ikke dette ville jeg nok allikevel ikke sluttet å suge ham, men kanskje ikke så ofte som før. Og dersom han spør, kan du enkelt og greit si at det ikke gir deg så mye glede lengre å gi ham noe, som du vet han ikke er villig til å dele tilbake til deg. Dette burde han skjønne.

Gjest feil med "tvang"

Kommer jo an på hvorfor han ikke vil slikke deg da.

Synes det blir feil å "straffe" ham, hvis han f.eks ikke liker lukten/smaken.

Personlig synes jeg ikke at man kan stille krav på denne måten.

Jeg har vært med partnere som liker å slikke og motsatt.

Vet at min nåværende partner ikke liker det, selv om det aldri har vært et tema hos oss.

Til tider har jeg savnet det, men mener likevel vi har et godt sexliv og det er ikke et must.

Jeg har også hatt en partner som gjorde det kun for å glede meg, men som ikke likte det.

Hele nytelsen og tenningen forsvant, da jeg hele tiden bekymret meg for om han fant det frastøtende eller ekkelt.

Jeg foretrakk at han lot være, men han var likevel den beste sexpartner jeg har hatt og jeg sugde ham med glede.

Jeg liker ikke å svelge sperm. Noen av mine partnere har jeg greid å gjøre det med, smaken varierere veldig egentlig.

Noen partnere har hatt så sterk/vond smak at jeg rett og slett brakk meg og det kom opp igjen. De måtte bare finne seg i at jeg ikke klarte det, med mindre de vill jeg skulle kaste opp.

Hvis noen hadde prøvd å tvinge meg til noe sånt, hadde jeg blitt skikkelig forbannet.

Gjest *kremt* annonym nå.

Jeg hadde ikke giddet - over tid - å fortsette å suge en mann som ikke ville slikke meg. Jeg vet ærlig talt ikke om jeg kunne hatt et forhold til en mann som ikke liker å slikke, i og med at jeg selv liker å bli slikket veldig godt ;-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...