Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er utrolig plaget av soppinfeksjoner i underlivet pga p-piller.Har byttet merke men uten hell.blir helt gal av dette og ønsker og slutte helt på pillen.

Min kjæreste er ikke enig i dette og mener det er dårlig gjort mot han at han ikke kan ha sex med meg uten å bruke kondom.

Jeg mener dette er urimelig,vet det er andre prevansjonsmidler men blir så fort plaget at jeg orker ikke mer.Har brukt stikk-piller og krem (bla.a. pevaryl og canesten.)

Hva mener dere? Har sjekket meg for kjønnsykdommer men det var ingenting galt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303954-soppinfeksjon-og-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes han høres helt bak mål ut, men nok om det.

Noen er mer følsomme enn andre spesielt når de går på p-piller som kan lage ubalanse i systemet.

Har du forsøkt å kutte ut intimvask og bare bruke vann? Det fungerte for meg etter noen år med soppinfeksjoner.

Ikke barber underlivet, ikke bruk tette truseinnlegg. Bruk bomullstruser og vask dem på 90 grader.

Jeg synes det er ditt valg om du vil gå på p-piller eller ikke! Det er tross alt din kropp! Og jeg tror ikke det er bra å ha soppinfeksjon så ofte. Til slutt kan det jo kanskje bli kronisk...

Det er din kropp! Gutter aner ikke hvordan det er å være jente og å ha soppinfeksjon!

På tide at gutta tar litt ansvar også! Be han kjøpe kondomer!

Eller så kan du jo vurdere spiral...

Du skriver ikke hvor gammel du er... Det kan jo kanskje ha litt å si i forhold til ulike typer prevensjon...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...