sofalusa Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 hei jeg er en jente på 17 år som har begynnt å klø litt nedentil. det har også begynnt å bli litt vondt å ha sex, altså når den kommer lengre inn.. og det svir litt etterpå.. jeg har også begynnt å få endel utflod som jeg ikke har hatt siden 3 år altså før jeg fikk mensen. det har noen ganger klødd veldig mye. og nå har det begynnt å lukte, veeldig , det lukter råttent og sterkt det lukter mye altså sånn at andre kanskje kan lukte det også.. jeg har også noenganger bittesmå kramper i vaginaområdet.. jeg tror kjærsten min hadde det samme for det lukta sånn av han også. kan dette være sopp? hva kommer det av? vi var begge jomrue, vi har ikke ligget med noen andre så, tviler det er kjønnsykdommer. jeg har brukt sånn dr.greve intimvask 3 ganger i uka cirka , er dette for mye. hva burde jeg gjøre? jeg vil ha dette bort raskt, det stinker av meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303971-underlivsopp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.