Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg e bare super lei meg. Hadd en kjempekrangel med samboer. Starta med hvorfor han vil ha så lite sex, det har vært et problem i snart et år vil jeg tru, det viste seg at i stedet for at det var meg det var noe galt med som jeg trudde så var det han som hadde komplekser for kroppen sin. Jeg har kommet med noen kommentarer om folk på tv at de har stor mage å da har han trudd at jeg mente det om han også!!! Jeg elsker jo han å driter i den lille magen hannes. Ok vi ble venna. Det kom også opp i samme vaset facebook, nei der va d bare noen gamle kolleger men når jeg spør om jeg får se de femten vennan hannes blir han drit sur, viser seg at det IKKE bare e gamle kolleger men felles venner han har bedt om å få bli venner med. Jeg vet jeg overreagerer men jeg blir så lei meg fordi han lyger, da trur jeg automatisk at han skjuler nokka. Han ble så vanvittig sint når jeg ba om å få se vennan, slamra dører å dro i sinne. Jeg føler at det her forholdet e på tampen, jeg sporte om han ikke brydde seg om meg å det gjorde han ikke nei. Hoff. Lei meg å griner å e sikkert helt jævlig hysterisk dust.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303978-forhold-i-dass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...