pipp123456 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hei! Jeg er en jente på 22 år. De siste årene har mensen blitt uregelmessig ved at den noen ganger ikke kommer før neste måned, har også hatt mellomblødning en gang eller to. Fra november til mars hadde jeg ikke mensen. Har hatt 1 vanlig menstruasjon etter dette, og nr 2 startet som normalt og virket som den skulle stoppe, men så begynte det å blø kraftigere og nå har jeg hatt mensen i 12 dager og det er kraftigere blødninger enn det jeg har hatt før. Jeg er jomfru så det kan ikke være noen abort. Var hos legen i mars og fortalte om uregelmessig menstruasjon og fikk tatt blodprøve. Hvis jeg ikke hørte noe fra de så var alt normalt, og jeg har ikke hørt noe fra de, så da burde blodprøven være grei. Bør jeg kontakte legen igjen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304017-langvarig-og-uteblitt-menstruasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.