Gå til innhold

Kjærlighetssorg

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger hjelp no

Hei! Jeg trenger råd om hva jeg ska gjøre med min x. Vi har vært sammen i 1,5 år og bodde sammen ca 1 år. Men for 2 uker siden gikk min kjæreste i fra meg. 3 dager etter vi kom hjem fra en utenlandsreise, så gikk han. Han sa han hadde ikke følelser for meg. Mente vi oppførte oss som kompiser, noe jeg ikke forstår. ettersom jeg ikke bruker å kysse mine venner og si at jeg er glad i dem. Så dette kom som et sjokk på meg. Før vi dro på utenlandsreisen, hadde vi en del krangler om latterlige ting som husarbeid. Noen dager før vi dro, snakket vi ut. Der han sa hva det var som plaget han og jeg sa hva det var som plaget meg. Men vi bestemte oss for å prøve å gjøre noe med det. Noen dager før vi dro på utenlandsturen syntes han det gikk bedre. Og jeg var veldig innstilt på at etter vi kom hjem fra utenlandsturen, da turen var å besøke noen kompiser av han i utlandet, at forholdet skulle endre seg. Jeg har snakket med han etter han dro, forklart han hvordan jeg så på saken. men han vil ikke at vi skal prøve igjen. Jeg synes dette er veldig hardt. Og jeg sliter veldig med å godta dette ettersom jeg er veldig glad i han og vil gjerne ha han tilbake. Noen forslag på hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304075-kj%C3%A6rlighetssorg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trenger hjelp no

Han kommer tilbake av seg selv hvis han vil,hvis ikke er det ikke så mye du kan gjøre.

Jeg ska ikke prøve å snakke med han, sende han brev eller noe? Mener du dt lønner seg å holde meg langt unna han, ikke snakke med han og se hva som skjer?

For dt virker ikke som det var veldig planlagt at han hadde tenkt å gå fra meg.. hadde itj jeg spurt han den onsdagen om det var noe feil, hadde han ikke gått da sa han

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304075-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-2466610
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Jeg ska ikke prøve å snakke med han, sende han brev eller noe? Mener du dt lønner seg å holde meg langt unna han, ikke snakke med han og se hva som skjer?

For dt virker ikke som det var veldig planlagt at han hadde tenkt å gå fra meg.. hadde itj jeg spurt han den onsdagen om det var noe feil, hadde han ikke gått da sa han

Ja,jeg mener du bør vente å se hva som skjer,da får han tid til å tenke seg om.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304075-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-2466611
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...