Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest aug 77

hei. jeg er gravid i 19 uke, og det er kun ett år siden siste fødsel som var veldig tøff. ble forløst med tang siden barnet lå med nesa opp, fikk livmorbetennelse og blærekatarr like etterpå, det gikk fire mnd, fremdelse vondt nedentil og fikk fjernet en plypp i arret. halvt år gikk før jeg følte meg bra nedentil, men har vært veldig plaget med å få ut avføringen,fikk bekreftet lav perineum,sprikende baktil, et lite rectocele og øm mot os coccygeus. da lurte jeg på om hvordan det kan bli å gå gjennom en ny fødsel og om at er veldig feil av meg å ønske et keisersnitt???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304137-rectocele-og-coccygodyni/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg synes du skal be din lege gi deg en henvisning til fødeavdelingen hvor du med legen kan diskutere din situasjon. Man legger i dag stor vekt på kvinnens eget ønske, men det varierer litt fra sted til sted. Jeg synes det er viktig at du snarest for avklaret det med forløsningsmetoden så du ikke behøver å grue deg unødig.

Lykke til med svangerskapet.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...