Gjest umodenforelskelse Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Lurer på hvor vanlig det er å være ute av stand til å komme over en såkalt håpløs forelskelse. Dette ødelegger meg totalt. Har hatt det sånn snart et halvt år nå. I starten var det gjensidig, inntil han gjorde oss oppmerksom på at det aldri ville fungere i lengden. Det er over 4 måneder siden jeg ble dumpet, men likevel klarer jeg ikke å gå videre i livet. Følelsene jeg har for han har jeg aldri opplevd maken til før, det er forferdelig vondt og alt-oppslukende. Jeg er godt voksen og burde så absolutt være moden nok til å takle en tapt forelskelse på en bedre måte enn dette. Tenker fortsatt på han stort sett hele døgnet, og våkner om natta med vondt i magen og hjertebank fordi jeg har drømt at alt er bra mellom oss. Det er som å få et slag i trynet når jeg våkner og blir klar over at det ikke er oss lenger.. Er det vanlig at det er slik? Er det mulig å leve med tapt forelskelse til en person resten av livet og samtidig leve et normalt liv? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304158-h%C3%A5pl%C3%B8s-forelskelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det går som regel over. Men jeg tror det tar lenger tid når vi er godt voksne enn da vi var ungdommer. Jeg håper du får det bedre snart :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304158-h%C3%A5pl%C3%B8s-forelskelse/#findComment-2468472 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugazi Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg har det litt på samme vis, men det begynner å roe seg ned litt nå. Vil ikke si hvor lang tid det har tatt, verken for å gi deg forhåpninger den ene veien, eller skremme deg den andre. Personlig tror jeg det avhenger litt fra person til person hvordan slikt takles og oppleves, og kanskje enda viktigere; hvem man faktisk en gang falt for. Enkelte ganger blir man "bare" betatt, andre ganger kan det være småforelskelser eller såkalte vanlige, normale forelskelser og så de verste når man treffer på noen som setter en helt ute av spill. Mange på jorden opplever kanskje aldri sistnevnte, mens andre er så heldige å få akkurat en slik person som sin livsledsager. Det betyr ikke at det er snakk om bare en eneste på hele jorda, men at man treffer på en av de spesielle. Føler ikke noe særlig for å gi deg råd, selv om jeg ønsker jeg kunne (om jeg kunne!). Slikt oppleves så individuelt, så det som passer meg, er ikke nødvendigvis best for deg. Lykke til videre, kanskje du en gang setter pris på at du akkurat traff en slik jeg omtaler, selv om han (generelt, ikke nødvendigvis akkurat han mannen der) denne gang ikke ble din. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304158-h%C3%A5pl%C3%B8s-forelskelse/#findComment-2469752 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.