Gjest Redd og sliten Skrevet 24. juni 2001 Del Skrevet 24. juni 2001 Hei Etter to aborter er jeg gravid på nytt. Den forige var i uke 20 og før den i uke 11. Jeg ventet menstrasjonen tirsdag, men testet og fikk en svaaaak blå HcG strek Hele tirsdag hadde jeg brunaktig utflod. Det var ikke mye, kun på papiret. Onsdag kom det litt mer, pluss noe som så ut som svart rust? Heller ikke mye. Jeg må legge til at jeg fikk tatt en HSG på dag 9. i denne syklusen og da bløde jeg endel som gikk over til rust. Kan det være rester av det? Torsdag tok jeg en ny stest som var endel sterkere, men fremdeles svak. Det har kommet noen få dråper brunt siden torsdag. I dag er det søndag, og jeg tør ikke teste mer i frykt for at streken er borte. Jeg snakket med en lege onsdag som sa at jeg nok ville få en frisk blødning iløpet av et par dager dersom det ikke holdt. Det har ikke skjedd. Nå er utfloden bare tykk og hvit. Jeg har fått progesteron 25 mg og Albyl-E som jeg tar. Legen ga det 50/50 sjanse. Men dersom det ikke kommer noe mere blod, er sjansen bedre da? Kan jeg regne med at dette går riktige veien? Jeg vet at det ikke er noe jeg kan gjøre fra eller til, men ventingen er uutholdbar. I dag er jeg 4.5 og det er jo desverre ikke mye Kan en blødning utebli og lage en såkalt missed abortion så tidlig. Eller er det mere sannsynlig at kroppen bare vil få en forsinket menstrasjon. Men når? Kan det drøye en uke? Takker for svar. Jeg har noen vonde dager, timer og minutter... MVH 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/30416-kan-dette-g%C3%A5-bra/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 25. juni 2001 Del Skrevet 25. juni 2001 Man kan få missed abortion på alle tidspunkter. Flere blodprøver hvor man måler HCG-mengden vil kunne gi svar på om graviditeten utvikler seg normalt. Jeg kan bare ønske deg lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/30416-kan-dette-g%C3%A5-bra/#findComment-121419 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.