Gå til innhold

svar fra gallesteinsplaget dame

Anbefalte innlegg

Gjest leserdamen

Takk.Det med 'å være min egen lege' føler mange av oss at vi må være,især når vi bor alene,og jeg tror ikke dere er klar over hvor meget 'latt alene' vi føler oss av og til..

Bor alene,har ikke familie i byen her,ny innflyttet,ukjent med mange ting,og har vært så ofte syk i løpet av 2.5 mnd at jeg ikke har klart å gjøre annet enn å stønne i tlf,prøvet å kaste opp det jeg spiste sist,stukket fingeren i halsen etc,av og til hjalp det,men for det meste ikke i det hele tatt.Forlangt å snakke med lege,..'han er opptatt'etc er svaret jeg har fått 7-8 ganger hvor smertene har vært store og veldig vonde,og har vart i 3-9 timer ad gangen.Prøv selv så får dere kjenne..

Diettliste kunne noen kanskje ha sendt meg,men nei da...jeg var jo ikke innlagt' og da så.Så vi MÅ styre alene,mange av oss.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304161-svar-fra-gallesteinsplaget-dame/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...