Gå til innhold

Fortsatt problem

Anbefalte innlegg

Bluesman3007

Jeg spurte deg for vel 1 uke siden ang noe jeg trodde var en kjønnsrelatert sykdom og trodde det var sopp. Men etter over 1 uke med Canesten, er det fortsatt ingen bedring. For det første, jeg er på en Norsk båt i Malaysia og legene på land stoler jeg ikke på. Og jeg bor her nede. Svarene her er ikke gode nok etter hva vi har sett. Det blir for generelt. Men tilbake til dette igjen. Husker at en uke etter at jeg kom ombord hovnet jeg opp i lymfekjertlene, på den ene siden. Men det er gått over. Og etter 5 uker, så er urinen fortsatt mørk gul. Noen ganger er den lys, men daglig ser jeg en mørk gul farge. I går la jeg merk til at fargen som sitter igjen i undertøy etter ereksjon, er fortsatt gul. Og sekretet som kommer ut av penishodet under kortvarig ereksjon, er hvitt, i dråpe form. Har aldri sett dette før. Det lukter ikke av dette. Har ikke vondt når jeg urinerer, ingen missfarging på penis, ingen kløe og ingen hevelse. Det jeg trodde var sopp, er det kanskje ikke alikevel. Så etter vel 1 uke med Canesten, så er jeg ikke bedre. Raymond

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304162-fortsatt-problem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Når det etter en ukes bruk av Canesten ikke noe respons er det overveiende sannsynlig at det er infeksjon med noe annet. Det høres slett ikke slik jeg ville forvente ved virusinfeksjoner, men det er muligheter for bakterier. Det er umulig å si hvilken type, fordi det er ganske mange som kan forårsake infeksjoner i disse regioner. Hvis du har tilgang på på noen av de s.k. breedsprektede antibiotika, f. eks. azytromax eller tetracyklin kunne det være mulig å forsøke det. Men som du skjønner er dette noe ganske svakt basert forslag; det er ikke lett å drive "fjerndiagnostikk" uten undersøkelse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304162-fortsatt-problem/#findComment-2468996
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...