Gjest dette var rart Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Har hørt om mange som får "vondt" eller diverse ubehag etter orgasme, jeg har opplevd et par ganger å få smerter i endetarmen..det kjennes ut som voldsomme smerter/stikninger oppover i rumpa! Uten at jeg har vært borti stimuli der bak,kun fremme..ligger og vrir meg og skjønner ikke hvor smertene kommer ifra? Har til vanlig litt problemer med mage/fordøyelse, har avogtil vondt i endetarm ellers,men ikke på denne måten, hvorfor skulle orgasme fremkalle dette? Noen som vet? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Det er mest sannsynlig cyster som sprekker. 0 Siter
Gjest vondt ja... Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Det er mest sannsynlig cyster som sprekker. Kan du utdype det svaret litt? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Kan du utdype det svaret litt? Jeg kan ikke noe særlig om det, så jeg foreslår du søker etter informasjon. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Kan du utdype det svaret litt? Det er ikke farlig. Bare vondt. 0 Siter
Gjest bareentanke Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Aner ikke hva det er som skjer - men har hatt det noen ganger selv. Men fokuserer ikke så mye på det - da det oppstår svært sjelden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.