Gå til innhold

Utvekst på låret..

Gjest utvekst meg her og utvekst meg der..

Anbefalte innlegg

Gjest utvekst meg her og utvekst meg der..

Jeg har nå to røde utvekster på låret,vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive dem, om de ligner på vorter eller hva..røde,men ikke helt like kviser. Større og mer "klumpete" !? Samboeren min har også hatt noe lignende,hennes har forsvunnet,og de klødde visstnok..mine klør ikke. Har vært der lenge,ser ikke ut til å forsvinne. Hva kan det være? Noe som har smittet oss imellom? Vertfall ikke særlig pent, godt synlig og jeg ønsker den bort innen bikini sesongen..

Bør jeg kjøpe noe på apoteket og se om det hjelper? Hva skulle det vært isåfall? Dette er altså ikke rundt selve skrittet, men ganske langt oppe på låret..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304165-utvekst-p%C3%A5-l%C3%A5ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...