Gå til innhold

À nei.....Ett spm. om hva dere ville gjort nà

Anbefalte innlegg

Gjest Angela26

Jeg begynte à blò for ei uke siden, fikk komme til sykehuset og tatt en UL med en gang. Ei vene i morkaka hadde brista, sà jeg fikk blodfortykkende medisiner og beskjed om à holde senga ei uke. Det har jeg gjort. Blòdninga avtok etter èn dag, sà ble den brun og det forsvant helt, Du vet, slik som nàr mensen avsluttes.... Dette er 4-5 dager siden nà.

Men i morges sà jeg at utfloden var lyyyyyysebrun...... Altsà svakt, veldig svakt... Sà gikk jeg pà do igjen, og da var det litt mer og litt mòrkere...

Skal holde et òye med det og se om det blir mòrkere eller mere... Huff... jeg trodde alt var bra nà! Jeg har jo gjort alt det som legen ba meg om ogsà....

Ville du kontaktet lege? Eller sett det an i lòpet av dagen/ dagene?

Fortsetter under...

Gjest Angela26

Jeg hadde utvilsomt kontaktet lege!

Ja har gjort det nà, men jeg mà vente og se. Skal ta noe blodfortykkende medisin om jeg begynner à blò mer enn nà... Sà da fàr jeg vente à se da, hvordan det gàr... Skulle jeg blò mye mà jeg inn igjen til sjekk.

:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...