Gjest utålmodigsnartmamma Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Har nylig hatt min første eggløsning teste-dag. Tenkte at jeg nå tar en test hver dag til jeg ser resultat. Det jeg lurer på; er det sikkert at den vil slå positivt ut så lenge man har eggløsning iløpet av syklusen? Holder det med en gang til dagen, er det noe vits i å teste to ganger? F.eks en gang om morgenen, og en gang på ettermiddagen? Er det noen som har erfaring med Clearblue Fertilitetsmonitor? Fristet å prøve den, men syntes den var litt vel dyr. ca 1300,-.Har ikke prøvd så lenge, 3 måneder. Men merker jeg er blitt så fryktelig utålmodig. Mer enn jeg trodde jeg skulle så raskt. Og for å være helt ærlig, så blir det liksom litt pes med den "plikt-sexen". Og verken jeg eller min samboer er av de mest seksuelle. Så hadde vært jysla greit å vite helt sikkert når sjansen er størst. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304200-eggl%C3%B8sningstest/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.