Gjest Valnøtt Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg overhørte en samtale mellom far og sønn i dag. Noe jeg skulle aldri ha hørt!! Sønnen spurte horfor faren hans var sammen med ei feit kjerring.. Noe så jævlig å høre da.. huff.. Jeg hørte ikke svaret fra samboeren min.. Ja, jeg har et par kilo for mye, men er ikke feit.. jeg bruker bukse str 44-46 el 33-34.. Jeg er et langt menneske, med kraftig beinbygning. Er jeg feit tro?.. Jeg har aldri brydd meg om vekta på andre. Jeg bryr meg ikke om mine venner har noen kilo for mye. Det er det indre som teller.. Jeg synes du skal ta det opp med begge til stede og spørre mannen din hva han svarte jeg. Tenker du finner motivasjonen du trengte for å flytte da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304203-jeg-finner-meg-ikke-til-rette-er-trist/page/4/#findComment-2469047 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Takk. jeg takker gud for at jeg er det. og at jeg ikke har et kvinne syn på ting og tang. jeg har ved flere anlendninger i dette forumet funnet ut at det er noe som er faen så rart når dere kvinner skal hjelpe en annen kvinne... så er det bare å forlate eller gi et ultimatum.. eller KOMMMM deg vekk med en gang eller noe sånt, er faen med dritt lei av at dere skal liksom lage enda mere bråk for de det er snakk om her. prøv no heller å komme med noen saklige tips som ikke gjør det værre.. faen heller assa...... en ting som jeg har lært meg av livet er når en kvinne som i denne saken (såret,lei eller trist) så er de så mottakelig for dette driten dere gir henne, som gjør det værre både for hu og resten av familien. Men er det en mann som har problemer med dama\kvinnen så er dere faen med så god med tips som feks.... du må hva snill og ikke forlate henne stakkars hu, hun blir så såret, nei dette kan du ikke gjør Og lignende!!! nå må dere faen med slutte assa....... Er det forskjell på mann og kvinner når de har samlivs problemer???? Om du er så mann - hvorfor har du ikke lært deg å skrive en gang? Mennene jeg kjenner kan det... Guttene derimot? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304203-jeg-finner-meg-ikke-til-rette-er-trist/page/4/#findComment-2469134 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psyk av alt Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg overhørte en samtale mellom far og sønn i dag. Noe jeg skulle aldri ha hørt!! Sønnen spurte horfor faren hans var sammen med ei feit kjerring.. Noe så jævlig å høre da.. huff.. Jeg hørte ikke svaret fra samboeren min.. Ja, jeg har et par kilo for mye, men er ikke feit.. jeg bruker bukse str 44-46 el 33-34.. Jeg er et langt menneske, med kraftig beinbygning. Er jeg feit tro?.. Jeg har aldri brydd meg om vekta på andre. Jeg bryr meg ikke om mine venner har noen kilo for mye. Det er det indre som teller.. Hvordan går det med deg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304203-jeg-finner-meg-ikke-til-rette-er-trist/page/4/#findComment-2469353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Orker ikke å lese alle svarene her. Men det er nok ikke sønnen som er hovedproblemet, men din manns manglende respekt for deg. Synes også du fort begynner å tenke på å flytte ut. Da har dere kanskje flere problemer enn bare sønnen hans? Vil sterkt anbefale deg å kontakte et familierådgivningskontor. Det må dere uansett om du blir eller går hvis dere har felles barn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304203-jeg-finner-meg-ikke-til-rette-er-trist/page/4/#findComment-2469354 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tea77 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvordan går det med deg? Hei. Takk for at du spør ) Det går greit. Har hatt besøk av mamma i helga, så jeg har prøvd å koble ut litt. Har også snakka med legen min. Han er redd for at jeg nå begynner å slite psykisk. Ting har gått litt for kangt her nå. Han har skrevet ut litt beroligende til meg, som jeg kan prøve hvis det "topper" seg.. Men denne situasjonen er ikke enkel. Sønnen til samboeren min er ikke så enkel. Han prøvde å bestemme endel da mamma var her og. Ikke gadd han å hjelpe til med noe, bare lå i senga og såg på tv/pc. Da han var oppe og våken, var han sur og grinete. Syns det er lite koselig å ha besøk når det er sånn.. Jeg prøver å være snill og grei mot alle, men nå føler jeg at jeg blir brukt.. Koselig at du spurte. Ikke så ofte noen spør meg om det. Ha en koselig dag ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304203-jeg-finner-meg-ikke-til-rette-er-trist/page/4/#findComment-2471243 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psyk av alt Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hei. Takk for at du spør ) Det går greit. Har hatt besøk av mamma i helga, så jeg har prøvd å koble ut litt. Har også snakka med legen min. Han er redd for at jeg nå begynner å slite psykisk. Ting har gått litt for kangt her nå. Han har skrevet ut litt beroligende til meg, som jeg kan prøve hvis det "topper" seg.. Men denne situasjonen er ikke enkel. Sønnen til samboeren min er ikke så enkel. Han prøvde å bestemme endel da mamma var her og. Ikke gadd han å hjelpe til med noe, bare lå i senga og såg på tv/pc. Da han var oppe og våken, var han sur og grinete. Syns det er lite koselig å ha besøk når det er sånn.. Jeg prøver å være snill og grei mot alle, men nå føler jeg at jeg blir brukt.. Koselig at du spurte. Ikke så ofte noen spør meg om det. Ha en koselig dag ) Fint at moren din kom. Håper hun støtter deg. Regner med det. Og lurt med litt beroligende å ha i bakhånd hvis det skulle bli for ille! Er du på husjakt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304203-jeg-finner-meg-ikke-til-rette-er-trist/page/4/#findComment-2473049 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tea77 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Fint at moren din kom. Håper hun støtter deg. Regner med det. Og lurt med litt beroligende å ha i bakhånd hvis det skulle bli for ille! Er du på husjakt? Ja, jeg har begynt å kikke på leilighet.. Skal kanskje på visning i dag.. Har også kontaktet noen meglere, så jeg blir kontaktet hvis det kommer ut leil som kan passe meg til salgs. Så jeg håper det går i orden. Ellers er jeg mye alene. Snakker ikke med så mange om dette. Føler meg egentlig litt flau.. Det er egentlig ikke så mange som spør meg hvordan det går heller, og da sier jeg ikke noe.. Jeg er vel litt dårlig til å åpne meg om mine problemer til vennene mine.. Jeg prøver heller å hjelpe dde hvis de har problemer.. Sånn er jeg.. Men dette systemet jeg har havnet oppi her i huset, klarer jeg ikke mer.. Ha en fin dag, og takk for omtanken ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304203-jeg-finner-meg-ikke-til-rette-er-trist/page/4/#findComment-2477638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ja, det er nok det beste.. Jeg kommer til å begynne å lete etter leilighet nå. Heldigvis er det mulighet for at et familie medlem av meg kan hjelpe meg å kjøpe leilighet.. Så da får jeg bare håpe jeg finner noe. Jeg er redd for at denne situsjonen har virket inn på barnet mitt. For jeg har merket at adferden til barnet mitt har forandret seg. h*n skrur på en ekstra bryter når sønnen til samboeren viser seg inne her. H*n blir helt "tullerusk".. Stresser ekstremt. Blir fort sur og sint. Og har begynt å slå meg.. Aner ikke hvorfor.. Før så kunne vi sitte og kose oss og lese bøker. For h*n har alltid likt bøker. Men nå har h*n ikke tid.. Men det er mulig det er alderen, så jeg kan ikke beskylde noen for dette. Men syns den forandringen skjedde meget brått.. Dette høres ikke bra ut.. og samboeren din har ikke respekt for deg eller barnet deres, så dette kan du ikke la fortsette :-( Ser du skal lete etter leilighet, det er tøft gjort av deg, ønsker deg masse lykke til..!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304203-jeg-finner-meg-ikke-til-rette-er-trist/page/4/#findComment-2477647 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 jaja. det måtte kvinner til for å gi tea77 tips hva hun burde gjøre. og svaran er som kvinner flest svarer når en annen kvinne har problemer med samliv. men da skal jeg som mann svare litt her. Synes du bør tenke litt positivt i denne saken, du har funnet deg en mann som har barn fra før!! da er det vel ikke så vanskelig å forstå at han vil sit barn best mulig eller? du har fått noen tips fra noen andre, da kan jeg si deg.. vis jeg hadde fått et ultimatum enten deg eller barnet som bor sammen med deg, DA er valget ganske enkelt BARNET fra før. Skal jeg gi deg noen tips så må det være at du prater med han om det du synes er problemet, på en saklig måte. og ikke true han med at du skal finne deg en annen plass å bo o.l.. er nesten sikker på at det er en årsak for at barnet hannes bor der med dere?? hvor gammel er barnat hannes? og hvor gammel er du? (tea77 står det for at du er født i 77?) Du kan da heller ikke tro at når du har fått deg en mann med barn fra før!! så skal du få ha han alene?? nei til dette kan jeg si, trå varsomt!!! det kan hende at utfallet ikke kommer deg i + tenk på det du!!!!!!! ...Og det måtte en mann til for å komme med noe slikt vås som dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304203-jeg-finner-meg-ikke-til-rette-er-trist/page/4/#findComment-2477650 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.