Gjest Flatansikt Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hei. Jeg er en jente som ønsker meg større kinnbein. Ansiktet mitt ser flatt og "dratt" ut, noe som plager meg veldig. Større/bredere kinnbein hadde gjort ansiktet mitt mer feminint og mykt. 1. Hva er vanlig pris på innsetting kinnbeinimplantat (silikonimplantat)? 2. Kan du anbefalle noen gode kirurger på dette? Hvor kan jeg evt henvende meg for å finne ut hvilke kirurger som er flinke? 3. Er det vanskelig å oppnå et naturlig resultat? 4. Hvorfor er det så få kirurger i Norge som setter inn slike implantater? Er det farlig, eller krever det spesiell ekspertise? 5. Hvor lang tid tar det etter en slik operasjon før man ser presentabel nok ut til å vise seg offentlig? Jeg har lest på en del amerikanske forum at ansiktet hovner noe voldsomt opp, og at mange må ta fri fra jobben i flere uker pga blåmerker og hevelse. Er dette normalt ved en slik operasjon? 6. Finnes det flere fasonger på implantatene? Jeg ønsker en "forlengelse" av kinnbeinet, slik at når man ser meg fra siden ser man at kinnbeinet går ned til nesevingene. Er dette mulig? På forhånd takk. :-)) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304210-kinnbeinimplantat/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.