Gjest jente på 28 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Har trøbbel med engstelse rundt sex og å føle meg komfortabel. Jeg har samboer, altså fast partner, og jeg stoler på ham og er trygg. Alikevel sliter jeg en del med selve lysten og å slappe av og nyte... Har ofte følelsen av at jeg aldri vil få et normalt forhold til sex.... Må tenke og visualisere at jeg elsker ham og at kjærligheten er sterk som et lys for å slappe av og klare å dempe engestelsen av og til. (ja det høres sært ut men funker nokså bra fordi jeg elsker ham virkelig og vet han elsker meg) Tenker i perioder at jeg ville valgt et liv uten sex om jeg kunne... Samboeren min er helt fantastisk og forståelsesfull og klager aldri på mangelfullt sexliv. Det er vel mest jeg som føler meg så unormal- Jeg mener, det går av og til flere måneder mellom hver gang vi er sammen, og vi er i begynnelsen av samlivet (vi har bodd sammen i to år nå) Jeg her ikke blitt misbrukt eller noe sånt, men har en bakgrunn med spiseforstyrrelser... Men i en periode i livet mitt trodde jeg at sex var lik kjærlighet og var mildt sagt lett på tråden, promiskuøs. Jeg hadde mange sexpartnere (9) fra jeg var 18 - 24 (jeg debuterte da jeg var 18) og slapp aldri disse partnerene tett innpå meg, det var svært overfladiske forhold og jeg innbilte meg altså at for å få kjærlighet måtte jeg gi sex. Jeg blir direkte redd og svært usikker om jeg og samboer er ersammen på andre, mer åpne plasser enn soverommet under dyna... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli mere trygg på min egen seksualitet. Jeg føler jeg går glipp av an del av livet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304230-sexangst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.